וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים אחרי שהפסיד וטען שיש לו קורונה: טומיץ' נמצא חיובי לנגיף

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 9:11

עוד מבוכה למארגנים: האוסטרלי שיחק חולה מול ספיולין וזעם על כך שלא עבר בדיקת קורונה כמו שצריך, כעת התברר שהוא אכן חיובי ("מרגיש ממש חולה")

מעריציו של נובאק דג'וקוביץ' תומכים בו מחוץ למלון פארק במלבורן, אוסטרליה/מתוך טוויטר

אם לא די בפרשת נובאק דג'וקוביץ', אז ברנרד טומיץ' הטניסאי האוסטרלי הוסיף עוד קצת שמן למדורה אחרי שתקף את המארגנים לאחר ההפסד שלו במוקדמות שם הודח על ידי רומן ספיולין הרוסי. כזכור, אחרי שהפסיד 6:1 את המערכה הראשונה, טומיץ' ניהל דיאלוג מתועד עם השופט, טען שהוא לא מרגיש טוב, שהוא לא עבר בדיקת קורונה כמו שצריך ושהוא בטוח שהוא חיובי לנגיף.

ברנרד טומיץ' טניסאי אוסטרלי. Graham Denholm, GettyImages
טען שהוא עם קורונה וצדק. טומיץ' במהלך המשחק המדובר/GettyImages, Graham Denholm

צפו בדיאלוג של טומיץ' עם השופט במשחק

היום (חמישי) התברר שטומיץ' צדק והוא אכן חיובי, מה שייאלץ ככל הנראה את המארגנים לחשב מסלול מחדש ולבדוק את כל מי שבא במגע עם טומיץ' במהלך השהות שלו במלבורן, כולל היריב שלו ספיולין. "אני מרגיש די חולה", אמר טומיץ' בריאיון לתקשורת המקומית לאחר שהתגלה כחיובי, "אני מרגיש רע גם מבחינה מנטאלית וגם מבחינה פיזית משום שממש רציתי לעשות קאמבק ולהראות לעם האוסטרלי שאני יכול להיות הטניסאי שהם מצפים ממני להיות".

"כמה שלא ניסיתי, לא הצלחתי למצוא מספיק אנרגיה. אבל אעשה הכול כדי לנסות לחזור לטופ", הוסיף הטניסאי בן ה-29. טומיץ' הוא הטניסאי האוסטרלי השני שהתגלה חיובי לנגיף הקורונה, זאת לאחר שניק קיריוס נמצא חיובי ונגרע מהטורניר בסידני מוקדם יותר השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully