וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופים בים, באוויר וביבשה: ערב הגאלה השנתי של התאחדות "אילת"

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 8:29

ערב הגאלה השנתי של התאחדות "אילת" - ההתאחדות הישראלית לספורט תחרותי שאינו אולימפי, נערך בפתח תקווה בסימן ההישגים מאליפויות העולם ואליפויות אירופה

אמש (רביעי) התקיים ערב הגאלה השנתי של התאחדות "אילת" - ההתאחדות הישראלית לספורט תחרותי שאינו אולימפי, אשר נערך באולם "גולדה" בפתח תקווה. האירוע ציין את שלל ההישגים והאליפויות (עולם ואירופה) מהשנה האחרונה, ושם זרקור על הספורטאים שהעפילו וייצגו את מדינת ישראל במשחקי העולם 2022, שיערכו ביולי הקרוב בברמינגהאם, ארה"ב.

בקטגוריית ספורטאי השנה זכה ויקי דבוש שקטף השנה את התארים אלוף העולם ואלוף אירופה בג'יו ג'יטסו. פרס ספורטאית השנה חולק בין שתי ספורטאיות: רוני נסימיאן - מקום שלישי באליפות העולם ומקום ראשון באליפות אירופה (עד 63 ק"ג) ומשי רוזנפלד - מקום שלישי באליפות העולם ומקום ראשון באליפות אירופה (עד 57 ק"ג). בפרס הספורטאית הצעירה ביותר זכתה אליזבט קובליוב אלופת העולם לנוער בסמבו והספורטאי הצעיר של השנה הוא ים לב סגן אלוף אירופה לנוער בסקי מים.

המדליסטים הנוספים מהשנה האחרונה שקיבלו מילגות

  • בענף האגרוף התאילנדי: אלעד זוסמן ורוח השם.
  • באקרובטיקה - תומר אופיר, ליאור ברודין, חן בנוז, אמיר דאוס, מיכל סטרטייבסקי, תמר סטולר, ירדן רון, יונתן פרידמן ואיימי רפאלי. בג'יו ג'יטסו - נמרוד ריידר, אלון ג'אן, רועי דגן, סער שמש, אבי איברגימוב, שקד ניסימיאן, שלו אלנברג, ירין דבול, עמית מאיר בורשטיין, לביא בן עוזרי ותמיר ברהם.
  • בסמבו - טריאל אבסוס, אליס שלזינגר ונהורה שבתאי.
  • בספורט הריקוד - מאריקה אודיזקה, אנדראה רוקטי, אמי ברנר ורפאל אילייבסקי.
  • בסקי מים - אביב לוי ואור שיניוק.
  • בקיקבוקס - אמיר אסעד, גיא מור אלון, אור משה, עמרו פדילה, עומר מסארוה, עלי מסארוה.
ערב גאלה להתאחדות אילת. יחצ,
ערב מרגש/יחצ

אריק קפלן, נשיא התאחדות "אילת": "פעם בשנה אנו זוכים לראות את כל הספורטאיות, הספורטאים והמאמנים שלנו יחד. גם השנה , על אף הקשיים הרבים שהקורונה מציבה בפנינו, אנו התייצבנו בפניהם היום. טקס המצטיינים השנתי הוא הזדמנות מעולה בשבילנו להגיד תודה לספורטאים ומאמניהם על העשייה המאומצת במהלך השנה, וכמובן להעניק להם מלגות על הישגים בולטים שזיכו אותם ואותנו - בעמידה על הפודיום ובהשמעת התקווה באליפויות המרכזיות ברחבי העולם. אני גאה שתחת התאחדות 'אילת' יש את מספר המדליסטים הרב ביותר, ואנו מקווים שהמספר אף יילך ויגדל. השנה זו שנת משחקי העולם, ואנו עושים הכל על מנת להוציא את המשלחת האיכותית והגדולה ביותר שתייצג את מדינת ישראל בצורה המיטבית ביותר. אנו מאחלים לספורטאינו בריאות איתנה והמשך הצלחה משמעותית כל אחת ואחד בענף הספורט שלו".

חילי טרופר, שר התרבות והספורט, בברכה לספורטאים: "אני שמח וגאה לברך אתכם על ההישגים המרשימים של משלחות 'אילת' בענפי הספורט השונים. התאחדות אילת' מהווה בית חם לכלל הענפים הלא אולימפיים. ברצוני להודות לאריק קפלן נשיא ההתאחדות על תרומתו הרבה. בטוחני, כי הקשר החם ושיתוף הפעולה של משרד התרבות והספורט יחד עם התאחדות 'אילת', יובילו להישגים רבים נוספים ולייצוג ראוי של הספןרט הישראלי בעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully