וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההפסד, פיקה בטוח: אם נמשיך ככה, ברצלונה תחזור לקחת תארים

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 0:58

בארסה הפסידה 3:2 בקלאסיקו, אבל גם הקפטן וגם צ'אבי יצאו מעודדים. גם שחקני הבלאנקוס החמיאו ליריבה, אבל יש מנצחת: בנזמה גאה ב"לב של ריאל מדריד"

תקציר: ריאל מדריד גוברת 2:3 על ברצלונה בחצי גמר הסופרקופה/ספורט1

ברצלונה יכולה להיות מעודדת מהיכולת, ריאל מדריד יכולה להיות מעודדת מהניצחון, ומעל כולם חובבי הכדורגל יכולים להיות מרוצים - כי הקלאסיקו הספרדי שוב סיפק את הסחורה, ואתמול (רביעי) שתי הקבוצות הגדולות של ספרד סיפקו משחק איכותי וגדוש במצבים, ובסופו הבלאנקוס ניצחו 2:3 אחרי הארכה והעפילו לגמר הסופרקופה בערב הסעודית. ויניסיוס הלוהט כבש ראשון לריאל, ולוק דה יונג השווה. בנזמה כבש וקבע 1:2 לריאל, אבל בדקה ה-93 אנסו פאטי נגח פנימה וכפה הארכה דרמטית. בהארכה היה זה פדה ואלורדה (98) שקבע 2:3 לבלאנקוס - ואומנם בארסה הגיעה למספר מצבים ויכלה להשוות, אבל בסופו של דבר ריאל מדריד היא זו שניצחה, ובארסה ללא ניצחון בקלאסיקו מאז 2019.

אנסו פאטי חוגג שער במדי ברצלונה. רויטרס
יש ממה להתעודד. פאטי/רויטרס

מאמן ברצלונה צ'אבי הביע רגשות מעורבים בסיום. "אני עצוב. ואני מאוד כועס כי שלטנו במשחק. היינו רעים פתיחה, אבל פתרנו את הבעיה והתחלנו לשחק. לקחנו הרבה סיכונים היום, אבל גם זו דרך לשחק. אני חושב שהיינו טבים יותר מדריד. זה אומנם הפסד בקלאסיקו, אבל הקבוצה עשתה היום צעד קדימה. אנחנו יוצאים מפה בראש מורם". ריאל יצאה למספר התקפות מתפרצות קטלניות, וצ'אבי יודע: "אנחנו חייבים להיות אחראים יותר עם הכדור".

גם הנשיא לאפורטה היה מעודד וירד בסיום לחדר ההלבשה על מנת להחמיא לשחקנים. עם זאת, הנתונים מראים שבארסה הפסידה ב-13 מה-18 המשחקים האחרונים שלה מול "קבוצות גדולות".

ג'רארד פיקה אמר: "היינו במשחק, שיחקנו טוב, היה משחק מהנה עבור הקהל, והוכחנו שאנחנו קרובים. כואב להפסיד למדריד, אבל הוכחנו שאנחנו שם, לקחנו הרבה סיכונים. אם נמשיך לשחק ככה, נתחיל גם לנצח ולהתחרות על תארים". פדרי הוסיף: "אני גאה בקבוצה, הלחמנו עד הסוף".

גם אנשי ריאל מדריד החמיאו לברצלונה. פדה ואלוורדה אמר ש"בארסה הראתה היום שהיא רוצה לנצח", ומאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי אמר ש"אני חייב להיות הוגן, בארסה שיחקה היום טוב מאוד, יש לה שחקנים מעולים".

עוד בוואלה!

הרגע של אלכסיס: אינטר ניצחה 1:2 את יובנטוס בדקה ה-120 וזכתה בסופרקופה

לכתבה המלאה
חלוץ ריאל מדריד קארים בנזמה לצד מאמן ברצלונה צ'אבי אחרי הקלאסיקו. רויטרס
הערכה הדדית. בנזמה וצ'אבי/רויטרס
פדה ואלוורדה חוגג שער ניצחון לראל מדריד מול ברצלונה בקלאסיקו. רויטרס
ווינר. ואלוורדה/רויטרס

עם זאת, בריאל היו מאושרים מהניצחון ומהדומיננטיות שנמשכה. "קלאסיקו טיפוסי, התכוננו למשחק כזה, וזה היה המפתח", אמר קאסמירו, "העבודה של כולם הייתה פנומנלית, בהגנה ובהתקפה. כולם תרמו". אנצ'לוטי אמר ש"נכון שזה לא המפעל הכי חשוב, אבל קלאסיקו זה תמיד חשוב, ואני חושב שהגיע לנו לנצח. תקפנו טוב, אבל יכולנו להגן טוב יותר".

קארים בנזמה הוסיף: "בארסה יריבה נהדרת, המשחקים האלה תמיד קשים. נלחמנו עד הרגע האחרון. אני לא יודע אם זה היה הקלאסיקו הכי יפה, אבל הוא היה מותח ומלחיץ, ומלא תשוקה עד הסוף. אני שמח ומאושר, ובמיוחד גאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully