וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה: "קל לספר סיפורים ולהשתמש בתירוצים"

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 8:24

אלי אוחנה ניסה לעודד את שחקני בית"ר אחרי התבוסה: "המצב שלנו בתחתית עדיין לא קטסטרופה". ביקורת קשה על ינקוביץ': "בורח, לא סופר את המועדון, רב עם כולם. רק גורם נזק". במועדון מעריכים: חתימת עסקת רכישה לא תתקיים במהלך החלון הנוכחי

תקציר: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 0:4 (שמינית גמר גביע)/ספורט1

1.

המחצית הראשונה אתמול (רביעי) בחיפה הייתה עוד אחת מנקודות השפל של בית"ר ירושלים, והיו לא מעט כאלו בעונה הזאת. בסיום המשחק שבו הובסה הקבוצה 4:0 נכנס אלי אוחנה לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אני יכול להתחיל מביקורת ועצבים אבל זה לא יעזור. אנחנו בתקופה קשה, המשחקים נגד אשדוד ומכבי חיפה היו רעים בצורה קיצונית, הכי קל זה לספר סיפורים ולהשתמש בתירוצים של מצב הקבוצה, אבל שכל אחד יסתכל על עצמו. עם כל הבעיות, המצב שלנו בתחתית עדיין לא קטסטרופה, רודפים אחרינו ולא להיפך. כבר ביום ראשון נגד קרית שמונה כולם צריכים להתאפס על עצמם ולהחזיר את המועדון הזה למסלול. אם יש מישהו שלא רוצה להיות כאן, הוא יכול לבוא אליי ואני אדאג לזה".

יוסי מזרחי העיר לשחקנים במחצית ואמר: "תיזהרו לא להתלהב לעלות למעלה, לתקוף ולהפקיר. שלא נקבל פה 7 או 8". המאמן נראה בסיום גם כאחד שמשנה פאזה, מאווירת נכאים ועל סף ייאוש הוא מפנים את המצב ומנסה לשדר לשחקנים משהו אחר, או כמו שאמר אחד מאנשי המועדון: "אוחנה ויוסי מזרחי מתפוצצים מהשחקנים. כל שחקן פה, אם היה משחק בקבוצה שהם שיחקו בה, אולי היה מקבל מכות בחדר ההלבשה על הגישה שלו. אבל עכשיו חייבים לשים הכל בצד ולשדר חיוביות וכח, להילחם עם מה שיש, לא נורא גם אם יעיפו שחקן או שניים שעושים טובה".

הכעס הגדול במועדון הוא על מרקו ינקוביץ', שלטענת גורמים במועדון ברח מהמשחק, ולא בפעם הראשונה. ינקוביץ' הוחלף נגד אשדוד שהוא כועס, מאז הספיק לעשות רק אימון שחרור וכבר בחימום של האימון אתמול נטש והתלונן על המפשעה. במועדון ימתינו להחלטות של יצחק יונגר בנוגע לפעולות הבאות, אך בכל מקרה אומרים: "ינקו הוא הבעיה כי הוא שחקן מוביל עם השכר הכי גבוה בקבוצה. כשהוא מתנהג ככה, לא סופר את המועדון, רב עם שחקנים, כל הזמן ממורמר ומתוסכל, זה משפיע על אחרים. הגיע הזמן לקבל החלטה בעניין שלו, כרגע הוא רק גורם נזק". גם מאדווין ג'סי קיימת אכזבה גדולה ונציגיו כבר התבקשו לחפש קבוצה, אך כרגע אף קבוצה אינה מוכנה לשלם את שכרו עד לתום העונה.

מיכאל אוחנה שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
לא מצליח לסחוב לבד את העגלה. מיכאל אוחנה אמש/מאור אלקסלסי

2.

יוסי מזרחי חטף ביקורות רבות על שיתופו של ליאל דרעי במשחק כה קשה, אך מסתבר שלא היו לו יותר מדי ברירות. באימון המסכם התלונן רועי הרמן שאינו מרגיש טוב ולפני המשחק התלונן על סחרחורות וכאבי ראש עזים. בתחילה הוחלט כי הרמן לא יהיה בסגל, אך הוא נתבקש בכל זאת להתלבש למקרה חירום. האופציה השניה, עוזיאל פרדו, עושה פרצופים כאשר הוא משולב כמגן והמאמן החליט ללכת על שחקן שמאוד רוצה את ההזדמנות, אך זה לא צלח. ללא קשר אומרים בבית"ר: "קל להפיל על המגן, אבל מישהו ראה כמה שחקנים כאן שיחקו בחצי שעה הראשונה כאילו הם בחימום?".

ליאל דרעי שחקן בית"ר ירושלים לאחר הרחקתו. מאור אלקסלסי
ההימור עליו לא צלח. ליאל דרעי/מאור אלקסלסי

3.

אביאל זרגרי לא עשה הכנה עם הקבוצה. הוא איבד את הביטחון, הוא עדיין שחקן צעיר, אך עדיין אם יש לו אילו שהן שאיפות בקריירה, יש אלמנטים שקשר אחורי חייב להביא למשחק בכל סיטואציה. אגרסיביות, לב, עצבים בסיטואציה כמו אתמול, אנרגיות של טירוף, רצון לעזור למועדון שגדל בו. זה הא-ב של התפקיד שלו במגרש. אם הוא לא מסוגל להביא את זה במצב הנוכחי, הוא לא יכול לתרום לבית"ר ירושלים והוא לא צריך לשחק רק כי קוראים לו אביאל זרגרי, יש שחקנים רעבים יותר.

אביאל זרגרי שחקן בית"ר ירושלים בחימום. מאור אלקסלסי
לא מספיק "רעב". אביאל זרגרי אמש/מאור אלקסלסי

4.

בנוגע למצב הכלכלי, אם שלשום אמרו בבית"ר שעדיין אין הצעה כתובה מאיש העסקים הצרפתי שהתעניין ברכישה, כעת מדברים על ניסיון להגיע למזכר הבנות בסיסי בכדי לקדם את המו"מ. בכל מקרה, כל זאת עוד לפני בדיקת נאותות אפשרית ומצב מתקדם של החלפת טיוטות, כך שהדברים ייקחו זמן. בכל מקרה, הצרפתי לא יעביר כסף לחוגג או לבית"ר אלא אם תהיה עסקה. בנוגע לקבוצה הרכישה האמריקאית, נראה כי הם קיבלו רגליים קרות ולא יקדמו את המו"מ. גורם המעורה בפרטים אמר: "בסבירות גבוהה, לא תהיה הזרמת כסף לקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי, צריך להתקדם ולמצוא פתרונות, נקווה שחוגג מבין מה הוא עושה כי עד עכשיו כל התכנית מעוכבת. שלא נגיע למצב שברגע האחרון המוצא יהיה לשחרר שחקנים לקראת תום החלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully