וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסיים את זה יפה: הגיע הזמן שחוגג יעשה משהו לטובת בית"ר ירושלים

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 9:24

משה חוגג גרם לבית"ר כל כך הרבה נזקים. המינימום שהוא יכול לעשות עבורה זה לשים בפעם הראשונה את האינטרס שלה לפני האינטרס האישי. איך? לדאוג שהמועדון יעבור את העונה הנוכחית בשלום מבחינה תפעולית וישרוד בליגת העל. ההסברים בפנים

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

1. היום (שלישי) או מחר יחלו בבית"ר ירושלים את תכנית הקיצוצים. נכון לעכשיו חסרים בקופה 8-10 מיליון שקל כדי לסיים את העונה והצמצומים יגיעו מקיצוץ משכורות, שחרור שחקנים וגלגול חלק מההתחייבויות לשנה הבאה. כשמשה חוגג מינה את עורך הדין יצחק יונגר לנאמן, הוא עשה זאת במטרה שיצמצם הוצאות והתחייבויות ויכין קבוצה כמה שיותר נקיה לרוכש שיגיע. יונגר עד עתה פעל למציאת רוכש, אך מכיוון שכל עסקה אפשרית תקועה, הוא מתכוון לעבור לשלב הבא - צמצום הוצאות בצורה דרסטית.

אך עם כל הכבוד לחוגג ויונגר, יש גם אחריות. תכנית הפעולה של בית"ר לא יכולה להיות כזו בה ישוחררו כעת שחקנים משמעותיים רק כדי לאזן את התקציב ולהכין קבוצה נקיה מהתחייבויות לרוכש שיגיע. עם כל הכבוד לרצון של חוגג לקבל כסף עבור מכירת הקבוצה, האחריות הראשונה שלו היא להעביר הלאה מועדון בליגת העל. אם יש צורך שכל ההתחייבויות יידחו לעונה הבאה והסכום יירד מהמחיר אותו הוא דורש על הקבוצה, זה מה שצריך להיעשות. החלטה של חוגג ויונגר לשחרר שחקנים מרכזיים כדי לחסוך עלולה להביא לסיום טרגי לתקופתו של הבעלים הגרוע בתולדות בית"ר ירושלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בינתיים הפעולות שלו מובילות את בית"ר אל סף תהום. חוגג/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. סביר להניח שמשה חוגג לא כך כך מבין את גודל הנזק שגרם לבית"ר בקדנציה שלו. איכשהו היא הפכה ממועדון כדורגל עם בעלים ללונה פארק שלו - עם קבוצה ברקע. הרבה רעש, בלגן מתמשך, שערוריות מביכות. הכול חוץ מכדורגל היה בעידן שלו בבית"ר ירושלים, משהו שאט אט הרחיק המון אוהדים שכבר לא כל כך אכפת להם איך יסתיים האירוע הזה.

למזלה של בית"ר, גם בסיטואציה הזאת, נשארו לה אלפי אוהדים נאמנים שמחכים להתגייס בכל פלטפורמה אפשריות כדי לסייע. חלק מנסה לגייס כספים, אחרים מוחים, חלק אחר מחכה שהמועדון יקרא להם ורוצה לעזור, אך כרגע כולם מחכים למוצא פיהם של חוגג ויונגר. עד עכשיו הם שמרו את הקלפים קרוב לחזה והכניסו את כל המועדון והשחקנים לינואר בחוסר ודאות שהשפיעה קשות על הקבוצה והגישה, והתוצאות בהתאם.

השם של חוגג נשרף בכדורגל ובציבור לאחרונה, אך עדיין יש לו אפשרות לעשות משהו אחד קטן שייזכר לו לטובה. בפעם הראשונה מאז רכש את המועדון הוא יכול לשים את טובת בית"ר לפני טובתו האישית, לעשות את מה שצריך כדי שהקבוצה את העונה כראוי מבחינה תפעולית, עם סגל שישאיר אותה בליגה ולאחר מכן לשחרר אותה למי שיהיה מוכן לקחת, עם כל ההתחייבות והסכנה מתביעות.

עוד בוואלה!

"משה חוגג סיכם על מכירת בית וגן תמורת 4 מיליון שקל ו-3 דירות"

לכתבה המלאה
אוהדי בית"ר ירושלים נגד משה חוגג. דני מרון
יש אוהדים שנשברו, אבל רבים עדיין מאמינים ורוצים לעזור/דני מרון

3. ביום רביעי תצא בית"ר למשחק גביע נגד מכבי חיפה בסמי עופר. אם היה אפשר להפסיד 3:0 טכני ולא להופיע, לא מעט אנשים בבית"ר היו קונים את זה. 3,000 אוהדי בית"ר רכשו את כל הכרטיסים שהוקצו להם, אך באווירה הנוכחית, עם כל הנעדרים והבעיות, במועדון חוששים מהתבזות. יוסי מזרחי ינסה למצוא 11 ראויים שיפתחו בהרכב וישחקו על הכבוד של המועדון.

עוד לפני תכניות הקיצוץ במועדון, גורמים בקבוצה חושבים שצריך לעשות צעדים קיצוניים כדי להעיר את הסגל ואמרו: "זה איבד שליטה, יש שחקנים שהתבלבלו וגם הסוכנים שיגעו אותם. צריך להעיף מפה שחקן או שניים - שיבינו שנגמרו המשחקים. פשוט להעיף אותם, גם אם לא ימצאו קבוצה ויתבעו את הכסף, העיקר לחתוך אותם ולזעזע. ההפקרות הזו, ששחקנים מנצלים את המצב וחושבים שהם מעל למועדון, חייבת להיגמר".

אגב, מעבר לאדווין ג'סי שסוכנו כבר התבקש לחפש לו קבוצה. מרקו ינקוביץ' חזק על הכוונת. עם כל הכבוד לכישרון של המונטנגרי, ההתנהלות שלו מטריפה את כולם. ארווין קומאן ערך איתו בזמנו שיחה קשה על ההתעסקות שלו בשטויות והעובדה שכל דבר קטן מוציא אותו מפוקוס. 5 דקות לאחר מכן עלתה הקבוצה לאימון, ינקוביץ' תוקל והחליט שהוא מפסיק לרוץ, ההולנדי העיר לו: "על מה דיברנו?" והמונטנגרי ביצע תנועת ביטול שהובילה לספסולו.

בית"ר בבעיה עם ינקוביץ' כי היא סובלת מקישור חלש ומעט מאוד שחקנים שמחזיקים כדור. מיכאל אוחנה צריך בקשה מיוחדת מיוסי מזרחי כדי להסכים לעלות מהספסל וכתוצאה מכך כמעט אין תחרות. חלק מהשחקנים יודעים שלא משנה מה הם יעשו, חולצת ההרכב מובטחת להם. כדור השלג יצא משליטה, כפי שניתן היה לראות בהפסד למ.ס. אשדוד ואם בבית"ר לא יתחילו לזעזע, המשחק הזה הוא רק תחילת ההידרדרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully