וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משה חוגג סיכם על מכירת בית וגן תמורת 4 מיליון שקל ו-3 דירות"

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 22:03

כתב "חדשות 13" ברוך קרא דיווח כי בעלי בית"ר ירושלים חתם על חוזה למרות שמתחם האימונים בכלל לא שייך לו. הוא התחייב כי הקבוצה תתפנה משם. מבית"ר נמסר: "פרסום שקרי". בעלי המתחם: "לא מכרנו את המתחם"

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

ב"חדשות 13" מפרסמים הערב (שני) סיפור גדול בנוגע למשה חוגג. על פי חוזה שנחשף בחדשות, בעלי בית"ר ירושלים סיכם כי יקבל ארבעה מיליון שקל ושלוש דירות מהיזם שיקנה את שטח האימונים בבית וגן, למרות שהשטח בכלל לא שייך לחוגג. חוגג התחייב שבית"ר תפונה והוא אמור לקבל בתמורה מיליונים לכיס. לפי הנאמר, העסקה כולה הייתה אמורה להניב לחוגג כ-13 מיליון שקלים, זאת מכיוון שהשווי של כל אחת מהדירות הוא כשלושה מיליון שקלים ובעלי בית"ר דרש דירות מהסטנדרט הגבוה ביותר. בנוסף, הוא גם דרש מבטחים ב-50 אלף שקלים עבור כל אחת מהדירות.

משה חוגג בית"ר ירושלים. דני מרון
מוכר מגרש שלא שייך לו? חוגג/דני מרון

החוזה עצמו נחתם בין חוגג לחברת "הדס קפיטל", שאמורה לרכוש את השטח מחברת "נאות בית וגן", כבר באוקטובר. על פי החוזה, יש סנקציה על בית"ר שתשלם 33 אלף שקלים ועוד מע"מ עבור כל יום של איחור בפינוי המתחם מעבר לזמן שלו התחייבה, שהוא כחודש לאחר חתימת החוזה.

היזם שסיכם עם חוגג על העסקה אמר למהדורת החדשות: "שום דבר עוד לא יצא לפועל והעסקה הזאת נכנסת לתוקף כשהיא מותלית בעסקה אחרת. אני מבטיח שאתן הסברים שתצאו ותגידו שהבנתם. כל עוד זה לא רלוונטי, אין מה לדבר. זה יהיה רלוונטי בקרוב".

מבית"ר נמסר בתגובה: "מועדון בית"ר ירושלים מכחיש בתוקף את הפרסום השקרי על קיומה של עסקה סודית כביכול של בעלי הקבוצה. המו"מ, טיוטת החוזים וכל ההתנהלות הייתה ידועה לנאמן יצחק יונגר ולמנכ"ל הקבוצה, מוני ברוש אשר גם חתם על העסקה. כמו כן התקיימה התייעצות משפטית בנושא הזכויות על הקרקע עם עורך הדין רונן מוזסון, יועצה המשפטי של בית"ר ירושלים".

ששון שם טוב, מבעלי נאות בית וגן, החברה לה שייך המתחם: "אני לא יודע מה נחתם עם מי, אנחנו לא מכרנו את המתחם לאף חברה וכרגע גם לא מתכוונים למכור. השקענו המון כסף במתחם, ועל פי הסיכום, אם וכאשר בית"ר תפנה את המתחם בעתיד יסופק לה מתקן חליפי, אך זה עוד רחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully