וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר קלע 18, פרטיזן בלגרד הביסה את טרנטו ביורוקאפ

הגארד הישראלי הוליך את קלעי הקבוצה של אוברדוביץ' בדרך ל-65:97. גינת קלע 12 והפסיד. יורוליג: צסק"א הביסה את פאו

תקציר: ליטקביליס - לבלואה-מטרופוליטנס 89:96/ספורט1

משחק נפלא הערב (רביעי) לים מדר, שהוביל את פרטיזן בלגרד ל-65:97 גדול על טרנטו במסגרת המחזור ה-9 ביורוקאפ. הגארד הישראלי קלע 18 נקודות ומסר 4 אסיסטים, כשהוא מוליך את טבלת הקלעים של הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ'. המארחת סגרה עניין כבר בפתיחה עם רבע אדיר אותו ניצחה 8:27. את המחצית סגרה פרטיזן ב-30:52, ומאז לא הביטה לאחור. לאחר תשעה מחזורים, הסרבים מוליכים את טבלת בית A במפעל המשני של יול"ב, כאשר הם עם שבעה ניצחונות ושני הפסדים.

במשחק נוסף שנערך במסגרת הבית הפסידה לבלואה-מטרופוליטנס 96:89 לליטקביליס, וירדה למקום השמיני. תומר גינת קלע 12 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים לצרפתים, אך זה לא עזר להם והם ירדו מנוצחים בליטא, כשיריבתם עקפה אותם ועלתה למקום השישי.

בצל דחיית המשחקים בשל האומיקרון, הביסה צסק"א מוסקבה בחוץ את פנאתינייקוס 74:98 במשחק היחיד שנערך הערב במסגרת המחזור ה-20 ביורוליג. הקבוצה של דמיטריוס איטודיס הוליכה מהפתיחה, אך ברבע השני פשוט התפוצצה על היוונים, כשבמחצית הוליכו הרוסים 33:60. מבחינת פאו, שלא שיחקה בשני המחזורים האחרונים, זהו הפסד רביעי ברציפות, והיא ממשיכה בעונת הבלהות שלה. צסק"א מנגד, חוזרת למסלול הניצחונות לאחר ההפסד לריאל מדריד במשחקה האחרון (גם היא לא שיחקה בשני המחזורים האחרונים).

מריוס גריגוניס הוליך את קלעי המנצחת עם 19 נקודות, בעוד דניאל האקט תרם 17 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. טוקו שנגליה הוסיף 16. בצד השני יואניס פפאפטרו קלע 16 וקנדריק פרי הוסיף 15, אך זה לא עזר לפנאתינייקוס, שנותרה במקום הלפני אחרון בדרך לעוד עונה שתסתיים ללא כלום ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully