וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורסלנית טוענת: כוכב ההיפ-הופ אנס אותי בלאס וגאס

עודכן לאחרונה: 15.1.2022 / 11:27

דילן גונזאלס, לשעבר שחקנית אוניברסיטת נבאדה, הצטרפה לשורה של מתלוננת נגד הזמר המצליח טריי סונגז, שממשיך להסתבך בתקריות קשות

סיכום שנה - קליפ פספוסים/ספורט1

הכדורסלנית לשעבר דילן גונזאלס, ששיחקה באוניברסיטת נבאדה לאס וגאס, יוצאת בהאשמות חריפות וטוענת שהזמר טריי סונגז אנס אותה לפני תשע שנים במלון מפורסם בלאס וגאס.

בימים אלה סונגז (ששמו האמיתי הוא טרמיין נברסון) מואשם במספר הטרדות מיניות וחשדות, וגונזאלס פרסמה: "במה שנראה כמו זרם בלתי פוסק של חשדות וטענות לתקיפה מינית שבוצעו על ידי טריי סונגז, אני נאלצת שוב לחיות בראשי ולסבול מחדש את האימה שעברה עליי, כשנאנסתי על ידיו במלון מפורסם בלאס וגאס".

הכדורסלנית דילן גונזאלס מאשימה את טריי סונגז באונס. אינסטגרם, GettyImages
הכדורסלנית דילן גונזאלס מאשימה את טריי סונגז באונס/GettyImages, אינסטגרם

סונגז, 37, מכחיש את ההאשמות של הכדורסלנית בת ה-27 - אבל זו רק הסתבכות אחת בשורה של תקריות קשות ואלימות, כולל חשדות וטענות לתקיפות מיניות חמורות. "אני מחזקת מכאן את ידיהן של כל המתלוננות והקורבנות", כתבה גונזאלס.

באוגוסט 2020 הוא הכחיש האשמות של אישה שטענה שהוא חטף אותה והטיל עליה את מימיו בחדר שירותים במלון. ב-2021 היה מעורב תקרית אלימה עם שוטר, ועורר סערה כאשר בשיא גל הקורונה ירק לפיהן של שתי מעריצות שלו באמצע הופעה. עוד נטען שהגיע להסדר וישלם פיצויים של 10 מיליון דולר לאישה שטענה שתקף אותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הכדורסלנית דילן גונזאלס. אינסטגרם, dylan.gonzalez, אתר רשמי
הכדורסלנית דילן גונזאלס/אתר רשמי, אינסטגרם, dylan.gonzalez
טריי סונגז, זמר אמריקאי. Leon Bennett, GettyImages
טריי סונגז, זמר אמריקאי/GettyImages, Leon Bennett
הכדורסלנית דילן גונזאלס. אינסטגרם, dylan.gonzalez, אתר רשמי
הכדורסלנית דילן גונזאלס/אתר רשמי, אינסטגרם, dylan.gonzalez

בשלוש העונות שלה בנבאדה גונזאלס העמידה ממוצעים של 7.8 נקודות ו-3.2 ריבאונדים. היא הייתה בצעירותה ספורטאית מצטיינת, ושילבה אתלטיקה עם כדורעף וכדורסל בתיכון. במכללות קיבלה מלגת כדורסל, אך לא הצליחה לייצר קריירה מצליחה, כשבמקביל החלה לרשום הצלחה באינסטגרם ולצבור עוקבים. כמו כן הייתה בת זוגו של אנתוני דייויס.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully