וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:2 לאטאלנטה על ונציה ופרץ בשמינית, נאפולי מחכה לפיורנטינה

מוריאל ומיילה כבשו לכחולים מברגמו בדרך לשלב 8 האחרונות, הישראלי עלה מהספסל ל-13 דקות. בחמישי: הקבוצה של ספאלטי רוצה לדלג מעל הוויולה, אותה כבר ניצחה העונה (19:00, ספורט1). מילאן תארח את גנואה (21:00, ספורט2)

תקציר: אטאלנטה - ונציה 0:2 (גביע איטלקי)/ספורט1

אטאלנטה הבטיחה את מקומה ברבע גמר הגביע האיטלקי הערב (רביעי), עם 0:2 נוח על ונציה ודור פרץ שעלה מהספסל. משחקי שמינית הגמר יימשכו מחר (חמישי) עם שני מפגשים, כשבמוקד תארח השלישית בטבלת הסריה A נאפולי את פיורנטינה (19:00, ספורט1), בעוד במשחק השני תארח השנייה מילאן את גנואה הלפני אחרונה בליגה, ותקווה לא למעוד (22:00, ספורט2).

לואיס מוריאל ושחקני אטאלנטה חוגגים. Giuseppe Cottini, GettyImages
אטאלנטה חוגגת מקום ברבע הגמר/GettyImages, Giuseppe Cottini

אטאלנטה - ונציה 0:2

הקבוצה הראשונה שהבטיחה את מקומה בין שמונה האחרונות במפעל היא אטאלנטה, שלא התקשתה להכניע בביתה 0:2 את ונציה. לואיס מוריאל הקולומביאני מצא את הרשת כבר בחלוף 12 דקות, באירוע שהצריך בדיקת VAR כדי לוודא שלא נגע ביד בהבקעת השער, ואת תוצאת המשחק חתם המגן הדני יואקים מיילה, שבדקה ה-88 קיבל כדור מצוין ממריו פשאליץ' שדהר עם הכדור כמעט לכל אורך המגרש, קבע 0:2 ולא הותיר ספק לגבי זהות העולה. הקשר דור פרץ עלה מהספסל בדקה ה-77, אך לא הצליח לסייע לחבריו לפחות לגרור את המשחק להארכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דריס מרטנס, שחקן נאפולי. Francesco Pecoraro, GettyImages
נאפולי מחכה לפיורנטינה. דריס מרטנס/GettyImages, Francesco Pecoraro

נאפולי - פיורנטינה (19:00, ספורט1)

לאחר שאיבדה גובה בצמרת הליגה האיטלקית עם שלושה הפסדי בית רצופים, הצליחה נאפולי לשים סוף לרצף העגוף במחזור האחרון בזכות 0:1 קטן על סמפדוריה. כעת, רוצה המארחת ליצור מומנטום חיובי ופוגשת את הוויולה, אותם ניצחו בפתיחת העונה 1:2 בחוץ. ויקטור אוסימן והירווינג לוסאנו שנמצמאו חיוביים לקורונה לא יעמדו לרשות נאפולי, כמו גם קווין מלקווי הפצוע. בצד השני, פיורנטינה תקווה לשים בצד את התבוסה לטורינו במחזור הליגה האחרון.

אוליבייה ז'ירו שחקן מילאן. רויטרס
מילאן לא רוצה למעוד מול הלפני אחרונה בסריה A. ז'ירו/רויטרס

מילאן - גנואה (22:00, ספורט2)

עם שלושה ניצחונות רצופים באמתחתה, רוצה מילאן להמשיך בתקופה הטובה כשממולה תתייצב קבוצת התחתית של אנדריי שבצ'נקו שלא ניצחה 18 מחזורים ברציפות בליגה. ניצחונה היחיד של גנואה בתקופה האחרונה היה בשלב הגביע האחרון מול סלרנטינה, כאשר ניצחון שלה יהיה בגדר הפתעה גדולה. הרוסונרי ייאלצו להסתדר ללא זלאטן איברהימוביץ' המושעה, כאשר אוליבייה ז'ירו צפוי לפתוח בחוד של החבורה של סטפנו פיולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully