וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחמישי: אנאדולו מגיעה לברצלונה לשחזור גמר היורוליג

אחרי שני הפסדים רצופים, הקטאלנים רוצים לחזור למסלול הניצחונות ולהשלים דאבל עונתי מול האלופה המכהנת. וגם: באיירן מארחת את מונאקו

תקציר: ברצלונה - מנרסה 96:95 בתום הארכה/ספורט1

בצל הדחיות המרובות של משחקים בשל הידבקויות בקורונה, ביורוליג מנסים להמשיך בשגרה עד כמה שאפשר ומחר (חמישי) יחל המחזור ה-21 עם שני משחקים. באיירן מינכן תארח את מונאקו בעוד מחזיקת המפעל, אנאדולו אפס, תגיע לברצלונה לשחזור הגמר מהעונה שעברה.

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. ברצלונה, אתר רשמי
דאבל עונתי על האלופה המכהנת. מירוטיץ'/אתר רשמי, ברצלונה

ברצלונה - אנאדולו אפס (22:00)

ברצלונה היא אחת מהקבוצות הבודדות במפעל שישחקו פעמיים במה שהיה אמור להיות שבוע של מחזור כפול ביורוליג, והם יקוו לחזור למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים רצופים - בבית למילאנו ביום שלישי ועוד קודם לכן בחוץ אצל באסקוניה. מנגד, הטורקים מגיעים למשחק הראשון שלהם במפעל בשנת 2022, כאשר גם הם ירצו לחזור ולנצח אחרי הפסד בקאזאן במשחקם הקודם.

כזכור, שתי הקבוצות נפגשו בשנה שעברה בגמר הפיינל פור, אז אנאדולו זכתה בגביע הראשון בתולדותיה, אך במפגש הראשון בין הקבוצות העונה באיסטנבול דווקא ברצלונה יצאה עם ידה על העליונה בתום 93:95 דרמטי בהארכה. ברצלונה מובילה את טבלת המפעל עם מאזן 4:15, ומנגד אנאדולו, שנמצאת במקום השמיני עם 9:9, זקוקה לניצחון כדי לשפר עמדות.

עוד בוואלה!

קורונה בכדורסל האירופי: מחצית ממשחקי המחזור הכפול ביורוליג נדחו

לכתבה המלאה
מייק ג'יימס שחקן מונאקו. רויטרס
מונאקו רוצה להשתוות לבאיירן. ג'יימס/רויטרס

באיירן מינכן - מונאקו (21:30)

שתי קבוצות שמביטות על השמינייה המובילה מבחוץ זקוקות לניצחון כדי להתקרב לתמונת הפלייאוף. לאור העובדה שזו עונת הבכורה של הקבוצה מהנסיכות במפעל, התקיים עד כה רק מפגש אחד במפעל הבכיר בין שתי הקבוצות, והוא הסתיים ב-71:94 גדול לצרפתים. כעת, מייק ג'יימס וחבריו יגיעו לראשונה לבוואריה, בתקווה להשלים דאבל עונתי על הגרמנים ולהשתוות אליהם במאזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully