וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו חוזר לישראל לכבוד מפגש "מלכי הדריבל"

עודכן לאחרונה: 12.1.2022 / 10:31

הברזילאי וחברו לשעבר בנבחרת זה רוברטו יתארחו באירוע שיתקיים ביד אליהו בפסח, והם לא הכוכבים היחידים. כל הפרטים בפנים

זה רוברטו מגיע למפגש "מלכי הדריבל"/יח"צ

ההיכל ביד אליהו יארח בחול המועד פסח את מפגש "מלכי הדריבל", בו יופיעו מספר כוכבים ובראשם כדורגלן העבר הברזילאי רונאלדיניו, שיחזור פעם נוספת לישראל. האירוע יספק לקהל שילוב חד פעמי של ענפי הכדורגל השונים, כולל קטרגל, פריסטייל ופוצ'יוולי. חוקי המשחק הייחודיים יאפשרו לקהל ליהנות מהרבה יותר שערים והרבה יותר מהלכים מרהיבים.

רונאלדיניו שחקן קבוצת הוותיקים של ברצלונה. קובי אליהו
האיש והחיוך חוזר לישראל. רונאלדיניו/קובי אליהו

להלן החוקים: כל קבוצה תכלול שלושה שחקנים ושוער, אין הגבלת חילופים, שער שווה נקודה, דריבל שווה שתי נקודות וכיבוש אחרי דריבל יעניק ארבע נקודות, כאשר כל שחקן יכול להזמין יריב לאתגר 1 על 1 קצר סביב עיגול האמצע. אם השופט שרק לפנדל, יש לבועט 30 שניות להכניע את השוער מכל נקודה ומכל דרך.

אז מי מגיע? מלבד שחקני העבר של נבחרת ברזיל, רונאלדיניו וזה רוברטו, גם פלקאו, שנחשב לשחקן הקטרגל הטוב בכל הזמנים וזכה פעמיים באליפות העולם, יגיע לארץ. אורחים נוספים: שון גרנייה (נחשב לפריסטיילר הטוב בכל הזמנים), צ'רלי יקונו (אמן להטוטי כדור וכדורגלן פריסטייל, אלוף העולם 3 פעמים), נטליה גיטלר (כדורגלנית ו-3 פעמים אלופת העולם בפוצ'יוולי) ודניאל שולמן (כדורגלנית ישראלית ילידת אמריקה. שיחקה בנבחרת ישראל ובליגה הראשונה בארה"ב, זכתה באליפות ישראל עם מ.ס. קרית גת).

את ישראל ייצגו: שפיר חפיף (שוער ראשון בנבחרת ישראל בכדורגל אולמות), דדי ביטון (שוער נבחרת ישראל), פלג סקילס (כוכב רשת עם כ-50 מיליון צפיות בסרטוני תרגילים ואתגרי כדורגל), דניאל יונה (סקילר הישראלי, כ-4 מיליון לייקים בסרטוני תרגילים).

מכירת כרטיסים: קופות תל אביב 2207*
הנחות: מועדון הנוסע המתמיד 100 ש"ח הנחה לכרטיס תמורת 60 נק'
50 ש"ח הנחה לכרטיס MAX
גודיז 50 ש"ח הנחה לכרטיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully