וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו שחר סיכם עקרונית לעונה וחצי במכבי פתח תקוה ויצטרף בשבוע הבא

מכבי תל אביב צפויה לשחרר את הקשר רק לאחר משחקה בשבת. במלאבס נחלצו מהדחה מהגביע ב-2:3 על אחי נצרת: "ניצחון חשוב בשביל הביטחון של השחקנים"

ניקו אולסק, מכבי פתח תקוה, מפונה על עגלת סופר/טוויטר

במכבי פתח תקוה נשמו אמש (שלישי) לרווחה בתום הניצחון 2:3 על אחי נצרת ששלח אותם לרבע גמר הגביע. המלאבסים הגיעו להתמודדות מהמקום האחרון בליגת העל, אחרי שישה הפסדי ליגה רצופים ועם צבירה של נקודה בודדת בעשרת משחקי הליגה האחרונים. בקבוצה חששו מהדחה מול היריבה מהלאומית, גם בגלל המומנטום השלילי וגם בגלל ההרכב החסר, אך בסופו של דבר עם הרבה אופי ובעזרת יכולת טובה של ג'יימס אדניי שכבש צמד היא שרדה בהארכה ועלתה.

"זה היה ניצחון חשוב מאוד, גם בשביל הבטחון של השחקנים", אמרו בקבוצה בסיום. "עכשיו צריך להמשיך ולהביא את המומנטום הזה גם למשחקים בליגה". בשבת תחזור פתח תקוה לליגה ותתארח אצל הפועל חיפה. בקבוצה ממשיכים גם כעת בנסיונות לצרף שחקני חיזוק וכבר בשבוע הבא יצטרף הקשר עידו שחר ממכבי תל אביב.

שחקן מכבי פתח תקוה ג'יימס אדניי. ברני ארדוב
כיכב. ג'יימס אדניי/ברני ארדוב

שחר, שסיכם עקרונית את תנאיו לעונה וחצי, ממתין לשחרור רשמי ממכבי תל אביב, כאשר על פי ההערכות הוא ישוחרר רק אחרי משחק הליגה הקרוב של הצהובים בשבת נגד הפועל ירושלים וזאת לאור העובדה שמחזיקת הגביע תגיע לטדי ללא דן גלזר ועדן שמיר המוצהבים, ושחר צפוי להיכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully