וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה עצרה את מגדל העמק/יזרעאל, נהריה הפסידה בבית לראשונה

לאומית: רביב לימונד הוביל את קבוצתו לניצחון שקטע לצפוניים רצף של ארבעה ניצחונות. המוליכה נכנעה לחבל מודיעין. מהפך מרשים לרמת השרון, שגברה על אשקלון

המחזור ה-15 בליגה הלאומית יצא הערב (שלישי) לדרך עם הפתעה גדולה: עירוני נהריה נכנעה לראשונה בביתה העונה, כשספגה 79:74 מהפועל חבל מודיעין, אשר נהנתה ממשחק אדיר של אייל שולמן. א.ס. רמת השרון ביצעה מהפך והנחילה הפסד רביעי לאליצור איתו אשקלון ועירוני רעננה קטעה להפועל מגדל העמק/יזרעאל רצף של ארבעה ניצחונות.

עירוני נהריה - הפועל חבל מודיעין 79:74

הפסד ביתי ראשון העונה לעירוני 'גשם' נהריה. הסגולים הופיעו ללא יוגב אוחיון, ובהיעדרו פיגרו לאורך רוב שלבי המשחק מול הקבוצה העיקשת של יהוא אורלנד. ברבע האחרון הביתיים עלו ליתרון ראשון במשחק, אולם הפועל 'מגה אור' חבל מודיעין לא התרגשו מכך וחזרו ליתרון, וברגעי ההכרעה ג'ימי הול סיפק מהלך גדול. המנצחת נהנתה ממשחק גדול של אייל שולמן שקלע 24 נקודות, בעוד מנגד נהריה קלעה ב-31 אחוז בלבד מהשדה.

הרבו לקלוע נהריה: אלכס צוברביץ' (9 ריבאונדים) וקלארק רוזנברג 15 נק' כ"א, דאסטין תומאס
(3/12 מהשדה, 9 ריבאונדים) 12 נק', דולב דראפיץ' וסטפון בראנץ' (11 ריבאונדים, 5 חטיפות) 11 נק' כ"א.

הרבו לקלוע לחבל מודיעין: אייל שולמן (7/10 מהשדה) 24 נק', לייס דאן 16 נק', שוהם גת 13 נק', ג'ימי הול (11 ריבאונדים, 5 אסיסטים) 11 נק'.

אלכס צ'וברביץ', שחקן עירוני נהריה. לימור מלינוף,
הפסד בית ראשון לנהריה. צ'וברביץ'/לימור מלינוף

א.ס רמת השרון - אליצור איתו אשקלון 76:79

ניצחון מדהים למארחת, שסגרה את הסיבוב הראשון בטעם מתוק. הקבוצה של גיא קנטור כבר פיגרה 55:40 במהלך הרבע השלישי, אבל מכאן ראתה את הביתיים רצים 6:22 וחוזרים למשחק. ג'יי אר הולדר העביר את היתרון לדרומיים, אבל שלוש שלשות בדקה האחרונה של הביתיים העניקו להם את הניצחון ומקום בצמרת הגבוהה. הקבוצה של עמית תמיר עם הפסד רביעי ברצף, ורואה את הצמרת מתרחקת ממנה.

הרבו לרמה"ש: קווין קייפרס (9/18 מהשדה) 33 נק', טיילר ויידמן (16 ריבאונדים) 20 נק', אורי חי 9 נק', גיל אמיתי (6 ריבאונדים, 5 אסיסטים) 6 נק'.

הרבו לאשקלון: ג'יי אר הולדר (8/19 מהשדה) 27 נק', סטורם וורן 16 נק', עומר בן דוד 15 נק', דניאל רוזנבאום (8 ריבאונדים, 4 אסיסטים) 9 נק'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יהל מלמד, עירוני רעננה מול רום קורנליוס, הפועל מגדל העמק יזרעאל. איגוד הכדורסל הישראלי, אתר רשמי
רעננה עצרה את מגדל העמק/יזרעאל. יהל מלמד/אתר רשמי, איגוד הכדורסל הישראלי

עירוני רעננה - הפועל מגדל העמק/יזרעאל 74:87

ניצחון קריטי עבור עירוני 'קבוצת גינת' רעננה, שסוגרת סיבוב ראשון בטעם מתוק ומתקרבת לשמינייה הראשונה. הקבוצה של יוסי בונן נעזרה בחצי שני טוב מבחינתה, בעיקר הגנתית, וספגה רק 32 נקודות. גל שטרנברג היה האקס פקטור עם 13 נקודות והביתיים קלעו 30 נקודות מהתקפות מעבר. מנגד, אחרי ארבעה ניצחונות רצופים העולה החדשה נבלמה.

הרבו לעירוני רעננה: רביב לימונד (7 ריבאונדים, 5 אסיסטים) 24 נק', ג'ייסון סיגרס 23 נק', גל שטרנברג (7 ריבאונדים) 13 נק', ירין איינהורן 10 נק'.

הרבו להפועל מגדל העמק/יזרעאל: תומר אסייג (7/9 מהשדה) 18 נק', ראוון ברבר 13 נק', רום קורנליוס ולירן מורן 9 נק' כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully