וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשביל להיפטר מסימונס, הסיקסרס מוכנים להעביר גם את האריס

בארצות הברית דווח כי פילי הציעה לאטלנטה טרייד שיכלול את הפורוורד יחד עם האוסטרלי הסורר, אך ההוקס פחות התלהבו בשל גודל השכר של השניים

דני אבדיה מדבר אחרי הניצחון ביום הולדתו/עריכת וידאו: ניר חן

באופן מפתיע (או שלא), פילדלפיה עדיין תקועה עם בן סימונס שמסרב לשחק אצלה מאז תחילת העונה ונראה שהסיקסרס מנסים לחשוב מחוץ לקופסא כדי לרקום את הטרייד שישלח את הרכז האוסטרלי ליעד שהוא יחפוץ בו. הערב (שלישי) דווח בארצות הברית כי המנהל המקצועי דריל מורי שוקל לשים על המדף גם את טוביאס האריס, ואף מנסה לשכנע את אטלנטה הוקס לקלוט את שני השחקנים בעסקת חליפין.

כתבי ESPN, מארק ספירס ובריאן ווינדהורסט, גילו בפודקאסט "The Hoop Collective" שהסיקסרס החלו להציע גם את האריס בשיחות שלהם בנוגע לטרייד על סימונס. הבעיה היא שהאריס חתם בקיץ 2019 על הארכת חוזה שהבטיחה לו 180 מיליון דולר ל-5 שנים, כך שלפחות במקרה של ההוקס ההצעה של מורי דווקא הורידה משמעותית את הסיכויים שהטרייד ייצא לפועל, שכן שכרם הכבד של הפורוורד ושל סימונס (כ-69 מיליון דולר במצטבר בעונה הזו) ידרוש מאטלנטה לבצע מהפכה שלמה בסגל כדי לעמוד בתקרת השכר - דבר שהיא כלל לא מעוניינת לעשות.

בן סימונס, פילדלפיה סיקסרס מול ג'יילן בראון, בוסטון סלטיקס. Drew Hallowell, GettyImages
הכל בשביל להעביר אותו. בן סימונס/GettyImages, Drew Hallowell

בהיעדרו של סימונס, האריס נחשב לכוכב השני הכי גדול בפילי, אחרי ג'ואל אמביד. העונה הוא רושם ממוצעים של 18.6 נקודות ו-7.7 ריבאונדים למשחק, כשהוא מדייק ב-45.9% מהשדה - רק בעונת 2012/13 הוא קלע באחוזים נמוכים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully