וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה קבעה לאיזה שער ייבעטו הפנדלים, הפועל אום אל פאחם זעמה

כוחות השיטור קיבלו את ההחלטה מחשש לפרובוקציות. איוניר על אביטן, הגיבור הטרגי: "מקווה שבסוף העונה ירימו אותו על הכתפיים". אלישע לוי: "יש לחץ גדול מאוד"

הפועל אום אל פאחם הייתה קרובה להדיח עוד יריבה מליגת העל, אבל אחרי הרבה החמצות ויתרון 3:4 בדו קרב הפנדלים, היא נכנעה 5:4 להפועל חיפה שחגגה העפלה לרבע גמר גביע המדינה. לפני דו קרב הפנדלים, אגב, הרוחות התלהטו כאשר המשטרה הורתה לשופט דניאל בר נתן שהפנדלים לא ייבעטו לעבר השער שמאחוריו ישבו אוהדי הפועל אום אל פאחם, מחשש לפרובוקציות. אנשי המועדון זעמו על ההחלטה.

אחמד אבו אלעם, יו"ר הפועל אום אל פאחם. לילך וייס רוזנברג
יו"ר הפועל אום אל פאחם, אבו אלעם, מוחה על התערבות המשטרה בפנדלים/לילך וייס רוזנברג

המאמן המפסיד מוטי איוניר, שירד לחדר ההלבשה לפני הדו-קרב, אמר בסיום: "לא ראיתי את הפנדלים, עכשיו מספרים לי מה היה. זה אכזרי, מאכזב, אבל זה גביע. לא בפנדלים פספסנו את זה במשחק. היו לנו מספיק הזדמנויות לנצח. עכשיו נחזור לליגה שלנו ונתמקד במטרות שלנו. אני גאה בשחקנים, הייתה פה גם תצוגה אדירה של קהל. הבאנו גאווה לעיר, למועדון, לשחקנים. גם זה משהו".

על תימור אביטן, שייזכר כגיבור הטרגי בעקבות פנדל מוחמץ: "הוא לא ילד, הוא עבר מספיק. הוא אחד השחקנים הכי חשובים שלנו, לא רק על הדשא אלא גם בחדר ההלבשה. אמרתי לו: היום אתה בוכה, היום אתה עצוב, אבל אולי באפריל-מאי תעשה משהו שלא נשכח אותו. נקווה שאלה הרגעים העצובים ובסוף העונה ייקחו אותו על הכתפיים".

תימור אביטן, הפועל אום אל פאחם. לילך וייס רוזנברג
את המשחק הזה הוא ירצה לשכוח. תימור אביטן/לילך וייס רוזנברג
מאמן הפועל חיפה אלישע לוי חוגג. לילך וייס רוזנברג
היה קרוב להדחה, אבל עלה לרבע הגמר. אלישע לוי חוגג/לילך וייס רוזנברג

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי בירך את היריבה: "קרדיט גדול מאוד לאום אל פאחם, קבוצה אינטנסיבית ששיחקה כדי לנצח. החשוב ביותר בגביע זה לעבור, אני שמח שעשינו את זה, גם אם בדרך הקשה. הכדורגל מאוד דינמי. בהתחלה היינו מלכי העולם ועכשיו יש לחץ מאוד גדול. אפשר להתמודד עם זה. נבוא בשקט, נשתדל לשחק יותר טוב ולהפוך את הדברים כדי שגם הקהל הזה יהיה מבסוט".

השוער טל בומשטיין, שעצר שתי בעיטות מ-11 מטרים וגם היה נהדר במשחק עצמו, הוסיף: "רציתי להיות מרוכז ומפוקס, לתת את כל מה שיש לי. בפנדלים היה לי סיכום עם מאמן השוערים פיני אברהם, הוא אמר לי להסתכל עליו וסימן לי את הצדדים. מגיע לו קרדיט על זה. זו הרגשה מאוד טובה לשוער לעשות את זה בפנדלים. בליגה אנחנו די מקרטעים, אבל אני מקווה שהניצחון הזה ייתן לנו פוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully