וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה המשחק בין נס ציונה להרצליה, גמר גביע המדינה יוזז?

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 18:15

שינויי הלו"ז בעקבות גל הקורונה החמישי עלולים לגרום גם להזזת חצאי הגמר והגמר, שאמורים להתקיים באמצע פברואר. שלושה חיוביים גם בהפועל תל אביב, ג'ייקובן בראון ביניהם - המפגש עם הפועל ירושלים יידחה?

היום (שלישי) התקיימה ישיבת הערכות באיגוד הכדורסל לקראת משחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה שאמורים להתקיים ב-14 וב-17 בפברואר ביד אליהו. הישיבה, שכללה את זכיין מכירת הכרטיסים, המפיק הראשי ואנשי האיגוד, נסובה סביב המצב הבריאותי שגורם לדחייתם של משחקים רבים, גם במפעל הגביע. ההחלטה היא שבשבועיים הקרובים ייבחן המצב מחדש, ייבחנו אלטרנטיבות למועדים אחרים, תוך בדיקת זמינות ההיכל, נשיא המדינה, מכובדים אחרים והספונסר הראשי של מפעל הגביע.

בינתיים, משחק רבע גמר הגביע שתוכנן לשבת בין עירוני נס ציונה לבני הרצליה, נדחה בשל מאומתים רבים בקבוצה מהשרון. בשלב זה יש בהרצליה ארבעה מאומתים בין השחקנים ועוד מאומתים בצוות המקצועי והניהולי.

עוד קבוצה שהתגלו בה מאומתים היא הפועל תל אביב, שאף חשפה כי מדובר בג'ייקובן בראון ובלוטן אמסלם, כאשר בנוסף ישנו גם איש צוות שנמצא חיובי והשלושה נכנסו לבידוד ביתי על פי ההנחיות. הפועל תל אביב ביקשה לדחות את משחק הגביע נגד הפועל ירושלים, שגם הוא אמור להתקיים במוצ"ש, אך טרם נענתה בחיוב על ידי איגוד הכדורסל: "לנוכח העובדה שמדובר על משחק אחד בשיטת המפסיד-יוצא, חשיבות מפעל הגביע והעניין הציבורי שמעורר המשחק, אנו סבורים שקביעת המשחק למועד חדש הוא הדבר המתבקש לעשות", מסרו מטעם המועדון.

גביע המדינה בכדורסל. דני מרון
גביע המדינה בכדורסל/דני מרון

משחקי רבע גמר גביע המדינה:

עירוני נס ציונה - בני הרצליה
הפועל תל אביב - הפועל ירושלים
הפועל חולון - הפועל חיפה
הפועל גליל עליון - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully