וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסיקו כמו בימים הטובים: 2:3 לריאל על ברצלונה בתום הארכה

חצי גמר הסופרקופה בסעודיה נצבע בלבן. ויניסיוס (25) ובנזמה (71) כבשו, לוק דה יונג (41) ופאטי (83) שחזר אחרי כחודשיים השוו עבור הקטלאנים, אך ואלוורדה (98) העניק לבלאנקוס את הכרטיס לגמר. היריבה: אתלטיקו או בילבאו

תקציר: ריאל מדריד גוברת 2:3 על ברצלונה בחצי גמר הסופרקופה/ספורט1

ריאל מדריד אמנם נראית כמי שנמצאת בדרכה הבטוחה לאליפות ספרד העונה לאור פער מבטיח בפסגה, אבל אין מחלוקת על כך שהבלאנקוס ובוודאי שיריבתם המושבעת ברצלונה, אלו מועדונים שונים לחלוטין מאלו שהיו עד לפני מספר שנים. לכן זה היה כל כך טוב לראות הערב (רביעי) את הסופר-קלאסיקו הלוהט בין הקבוצות בחצי גמר הסופרקופה הספרדי שנערך בעיר ריאד, בסופו ריאל ניצחה 2:3 ועלתה לגמר שייערך גם הוא בערב הסעודית ביום ראשון נגד המנצחת בחצי הגמר השני בין אתלטיקו מדריד לאתלטיק בילבאו שייערך מחר.

פדה ואלוורדה, קשר ריאל מדריד. רויטרס
המילה האחרונה הייתה שלו. ואלוורדה חוגג בהארכה/רויטרס

ריאל מדריד, שניצחה את מפגש הליגה האחרון בין השתיים בקאמפ נואו, הגיעה לסופרקופה בסעודיה כפייבוריטית הברורה וגם בסגל כמעט מלא להוציא את דייויד אלאבה, גארת' בייל ומריאנו דיאס הפצועים, אולם גם ברצלונה הגיעה בסגל כפי שלא עמד לרשות צ'אבי מאז מונה לפני כחודשיים: עם אנסו פאטי, ממפיס דפאי ופדרי הפצועים שישבו על הספסל בפתיחת המשחק ובעיקר עם פראן טורס, חלוץ הרכש ממנצ'סטר סיטי שפתח ב-11 בהופעת הבכורה שלו במועדון.

הבלאנקוס החלו את המשחק בסערה ורשמו מספר החמצות, עד שבנזמה חטף כדור, שלח את ויניסיוס ג'וניור והברזילאי קבע 0:1 מוצדק. ברצלונה חזרה לפני ההפסקה משער של לוק דה יונג שניצל שגיאה קשה של מיליטאו, אבל בנזמה הוסיף למאזנו שער נוסף שהשיב את הבלאנקוס ל-1:2 כשנותרו 19 דקות לסיום. פאטי, מי אם לא הוא, ששב לשחק אחרי כחודשיים, השווה בנגיחה בדקה ה-83 ושלח את המשחק להארכה, אבל ה-2:2 לא החזיק מעמד זמן רב כי גם מחליף מהצד של קרלו אנצ'לוטי, פדה ואלוורדה, מצא את הרשת (98) ולמעשה קבע את תוצאת המשחק - 2:3 לריאל מדריד שעלתה לגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אנסו פאטי, שחקן ברצלונה. רויטרס
חזר לשחק וכבש שער יקר, שבסוף לא הספיק. אנסו פאטי/רויטרס

הרכבים

ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל (לוקאס ואסקס, 91), אדר מיליטאו, נאצ'ו, פרלאן מנדי, טוניס קרוס, קאסמירו, לוקה מודריץ' (פדה ואלוורדה, 83), מרקו אסנסיו (רודריגו, 68), קארים בנזמה, ויניסיוס ג'וניור (אדוארו קמאבינגה, 110).

ברצלונה: מארק אנדרה טר סטגן, דני אלבס (ניקו, 79), ג'רארד פיקה, רונלד אראוחו, ג'ורדי אלבה, פרנקי דה יונג (פדרי, 46), סרג'יו בוסקטס, גאבי (ממפיס דפאי, 78), עוסמן דמבלה, לוק דה יונג (אנסו פאטי, 66), פראן טורס (עבדה עזלזולי, 46 / פראן יוטגלה, 110).

ויניסיוס ג'וניור שחקן ריאל מדריד כובש נגד ברצלונה. רויטרס
מסירה גדולה של בנזמה וסיומת מצוינת. ויניסיוס ג'וניור כובש/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 8: התקפה נפלאה של ריאל מדריד. אסנסיו שינה כיוון ושלח את ויניסיוס ג'וניור בכדור ארוך, הברזילאי החזיר לאסנסיו והאחרון בעט בנגיעה מכ-16 מאר מעל השער.

דקה 12: ניסיון נוסף של הבלאנקוס לשלוח את ויניסיוס בכדור ארוך, הברזילאי נסגר היטב על ידי אראוחו ומזווית לא פשוטה בעט כדור לידיים של טר סטגן.

דקה 20: שוב הצמד ויניסיוס ג'וניור את אסנסיו ייצר הזדמנות מעולה לבלאנקוס, אך גם הפעם, בניסיון מתוך הרחבה, אסנסיו לא מצא את המסגרת.

דקה 25, 0:1 לריאל מדריד: ויניסיוס ג'וניור עשה זאת בעצמו. בנזמה חטף כדור לבוסקטס בעיגול האמצע ובמסירה מעולה שלח את הברזילאי לאחד על אחד מול טר סטגן, משם הדרך לרשת הייתה קצרה.

לוק דה יונג, ברצלונה. רויטרס
צריך להודות למיליטאו. דה יונג חוגג/רויטרס

דקה 32: הניסיון המסוכן הראשון של ברצלונה. הרמה של ג'ורדי אלבה מצאה את ראשו של לוק דה יונג, ההולנדי לא הצליח להכניע את קורטואה.

דקה 34: הקטלאנים לוחצים והיה זה דמבלה שחתך מצד שמאל למרכז וניסה להפתיע בבעיטה, אבל הכדור טס הרחק מהשער.

דקה 38: אסנסיו בעט לעבר טר סטגן בפעם השלישית והפעם גם הכדור עשה את דרכו לשער, אבל השוער זינק מצוין וקלט.

דקה 41: ברצלונה השוותה ל-1:1: לוק דה יונג ניצל שגיאה קשה של מיליטאו כדי לאזן. דמבלה היתל בבלאנקוס באגף שמאל וניסה למסור רוחב להולנדי, שבחכמה זיהה כיצד מיליטאו ניגש לכדור, שם את הרגל והפך את ניסיון ההרחקה של הבלם לשער קל.

קארים בנזמה, ריאל מדריד. רויטרס
בישל, התחמם ובסוף גם כבש. בנזמה/רויטרס

דקה 49: פדרי שעלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה הניף את רגל ימין מכ-19 מטר, הכדור טס ליד הקורה והחוצה.

דקה 69: אחרי דקות ארוכות ללא איום ממשי, בנזמה הסתובב על ארוחו ושלח כדור מסובב שכבר הכניע את טר סטגן, אבל פגש את קורת השער ולא נכנס.

דקה 71, 1:2 לריאל מדריד: בנזמה התחמם ובסופו של דבר גם חגג. הצרפתי בעט תחילה לפינה הרחוקה וסחט הצלה גדולה מטר סטגן, אבל הכדור הכדור הגיע אל קרבחאל, שמסר רוחב וממרכז הרחבה הצרפתי כבר לא התבלבל והשיב את קבוצתו ליתרון.

דקה 83, ברצלונה השוותה ל-2:2: אנסו פאטי חזר לכר הדשא אחרי כחודשיים, ולא בפעם הראשונה הציל את קבוצתו. אלבה הרים משמאל, הקשר התרומם נפלא ונגח פנימה.

פדה ואלוורדה, ריאל מדריד. רויטרס
גם לריאל היה מחליף שהבקיע שער קריטי. ואלוורדה/רויטרס

דקה 98, 2:3 לריאל מדריד: שער יפהפה של הלבנים. לריאל היה יתרון מספרי בהתקפה, רודריגו הרים את הראש ומסר כדור רוחב שוויניסיוס דילג מעליו והמחליף ואלוורדה נותר ללא כיסוי ומקרוב כבש.

דקה 103: הזדמנות כפולה של ברצלונה, אבל ניסיונות של בוסקטס ודמבלה נעצרו אצל קורטואה.

דקה 110: ויניסיוס ג'וניור נפגע והוחלף על ידי אדוארו קמאבינגה.

דקה 121: רודריגו היה חייב להבקיע את הרביעי, אבל מכחמישה מטרים, במצב הכי נוח שיש, בעט החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully