וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגו נחת למבחנים, בנוף הגליל חוששים מבעיות הברכיים וכושרו הירוד

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 12:17

הקשר בן ה-34 שזכה בשלוש אליפויות עם באר שבע, יעבור סדרת בדיקות מקיפה ולאחר מכן יוחלט אם להחתימו. אוגו: "לא שיחקתי הרבה זמן, אבל שמרתי על כושר"

תקציר: הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה 6:2/ספורט1

האם ג'ון אוגו חוזר לליגת העל? הקשר הניגרי שזכה בשלוש אליפויות נוצצות עם הפועל באר שבע, נחת הבוקר בישראל ויגיע למבחנים בהפועל נוף הגליל, שנאבקת על חייה בתחתית ליגת העל. אוגו, שהיה שחקן מרכזי בסגל באר שבע של ברק בכר וגם כבש שער אליפות, נחת בטיסה דרך איסטנבול ואחרי שיקבל תשובה שלילית לבדיקת הקורונה ויסיים את ימי הבידוד, הוא צפוי לעבור סדרת בדיקות מקיפות בטרם יצטרף לאימוני הקבוצה.

ג'ון אוגו הפועל נוף הגליל. נוף הגליל, אתר רשמי
יחתום בנוף הגליל? ג'ון אוגו/אתר רשמי, נוף הגליל

"אני שמח להיות פה ולמרות שלא שיחקתי המון זמן שמרתי על כושר. כשאכנס לעניינים, אין לי ספק שאוכל לעזור לקבוצה", אמר אוגו עם נחיתתו.

הגעתו של אוגו למבחנים נסגרה עוד בטרם הוחלט במועדון על חילופי המאמנים, כך שלמעשה השיחות עמו החלו לפני שהמאמן הנוכחי שי ברדה, נכנס לתפקידו. גורמים במועדון הביעו דאגה מכך שהקשר שיחגוג 34 באפריל, לא שיחק בשנתיים האחרונות וגם כששיחק בליגה הסעודית, סבל מבעיות ברכיים. בכל מקרה הדגישו בנוף הגליל, שרק אחרי בדיקות רפואיות קפדניות ואחרי תקופת מבחן באימוני הקבוצה, יוחלט אם לצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully