וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ונסי בילאפס: "קיירי אירווינג הוא הרכז הכי מוכשר בהיסטוריה"

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 10:36

מאמן פורטלנד שיבח את רכז ברוקלין שרשם את משחקו השני העונה: "מבחינת כישרון נטו, הוא הכי טוב שראיתי". קיירי: "רמת הכישרון שלי ראויה להערכה הזו"

קיירי אירווינג שיחק הלילה את משחקו השני בלבד העונה במדי ברוקלין. הרכז שמסרב להתחסן לקורונה תרם 22 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אך לא מנע מהנטס להפסיד בפורטלנד 114:108 במשחק שבו הארדן הפצוע קלות לא שיחק. קיירי כידוע יכול לשחק רק במשחקי חוץ משום שהחוקים בניו יורק נגועת הקורונה אוסרים על שחקנים לא מחוסנים לשחק.

קיירי אירווינג ברוקלין. רויטרס
הרכז הכי טוב בהיסטוריה? קיירי/רויטרס

קיירי כאמור לא הצליח למנוע הפסד, אך עוד לפני המשחק זכה לשבחים יוצאי דופן מצ'ונסי בילאפס, מאמן פורטלנד שהיה רכז גדול בעצמו וגם זכה בעבר בתואר ה-MVP של סדרת הגמר. "קיירי הוא מכשף", אמר בילאפס, "אני חושב שבעמדת הרכז, קיירי הוא השחקן הכי מוכשר אי פעם. רק כישרון נטו, לא משהו אחר. הוא השחקן הכי טוב שראיתי בעמדה הזו והוא נותן את הטון כשהוא משחק".

"היכולת שלו לקלוע סלים היא מדהימה", הוסיף בילאפס, "הוא מוסר הרבה יותר טוב ממה שאנשים נותנים לו קרדיט. הוא אלוף אמיתי. אני חושב שהוא קלע את הזריקה הכי גדולה שראיתי בגמר NBA אי פעם (נגד גולדן סטייט במדי קליבלנד)". ההצהרות האלו די מפתיעות בהתחשב בעובדה שעם קיירי בקבוצה משחק ג'יימס הארדן ובליגה הזו מככב בין היתר סטף קרי.

צ'ונסי בילאפס מאמן פורטלנד בלייזרס. Jonathan Bachman, GettyImages
הפליג בשבחים לקיירי. בילאפס/GettyImages, Jonathan Bachman

"אני מעריך את השבחים האלו", אמר קיירי בעצמו ולא הצטנע כשהוסיף, "אני מסכים שרמת הכישרון שלי בשלב הזה של הקריירה ראויה להערכה הזו. אבל העבודה לא נגמרת אף פעם. צריך לייצר תרבות כדורסל ולעבוד על הכימיה בקבוצה. השבחים האלו רק מוסיפים לי מוטיבציה להוכיח שהם נכונים. רוצה להמשיך לכתוב את המורשת שלי עם חברים מדהימים לקבוצה".

הנטס נמצאים בעומס משחקים חריג. הם הגיעו לפורטלנד יממה לאחר שניצחון בהארכה בבית את סן אנטוניו. ביום רביעי הם יטוסו לשיקגו למשחק חוץ מול הבולס ולאחר מכן שוב יחזרו לברוקלין למשחק ביתי מול אוקלהומה סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully