וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפתי יפתח נגד בית"ר ירושלים, שתחסר את ינקוביץ'

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 17:44

שוער מכבי חיפה ימשיך לקבל קרדיט במסגרת הגביע (רביעי, 20:00), רודריגס יחזור לסגל ופלאניץ' ייעדר בשל כאב גרון. מנגד, הקשר התלונן על כאבים במפשעה: "כשאין לו חשק קל לו לברוח, זה לא חדש"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 4:0/ספורט1

מכבי חיפה

הבלם הסרבי בוגדאן פלאניץ' סובל נדלקת גרון ויחמיץ את המשחק מחר (רביעי, 20:00) נגד בית"ר ירושלים בשמינית גמר גביע המדינה. הבלם הודיע הבוקר לראשי המועדון שהוא סובל מכאבי גרון ונשלח לבדיקות, ביניהן קורונה. מהבדיקות עלה שפלאניץ' שלילי לקורונה, אך סובל כאמור מחיידק בגרון והוא לא יעמוד לרשות ברק בכר מחר במשחק הגביע.

הקשר חוסה רודריגס ערך אימון מלא ויהיה בסגל למשחק מחר מול בית"ר ירושלים. מי שלא התאמן ולא יהיה זמין למשחק הוא ריאן סטריין. בחיפה מקווים שלא מדובר בפציעה משמעותית, כאשר המגן עצמו אמר לחבריו שהוא מעריך שכבר למשחק מול הפועל באר שבע הוא יהיה כשיר. למרות פערי הכוחות המאמן ברק בכר הזהיר את חניכיו משאננות והדגיש בפניהם שבגביע אין מקום לתקן.

מי שיקבל את המקום בהרכב הוא השוער רועי משפתי שיחליף את ג'וש כהן בין הקורות. משפתי עמד גם במשחק הגביע הקודם וזוכה להערכה גדולה במועדון. גם עופרי ארד ומאור לוי צפויים לקבל את המקום בהרכב כשבחוד ישנה עדיין התלבטות אך ההערכה שדוניו יקבל את המקום ב-11.

בחיפה מייחסים חשיבות גדולה מאוד למשחק מחר ומשוכנעים שלמרות התקופה הלא טובה שלה, בית"ר תגיע להילחם. "אף אחד לא מזלזל בבית"ר ובגביע זה תמיד קשה", אמר אחד השחקנים. ברק בכר הוסיף: "בגביע תמיד יכולות להיות הפתעות ואנחנו רוצים להימנע מזה. ננסה להמשיך במומנטום הטוב ולשמח את הקהל". במועדון מצפים ל-23-25 אלף צופים ביציעים.

בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ארד יחליפו. פלאניץ'/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תצא מחר למשחק בחיפה חבולה ובהרכב חסר. בנוסף לאוראל דגני החיובי לקורונה וירדן שועה המוצהב, מרקו ינקוביץ' התלונן על כאבים במפשעה וגם הוא נגרע מהסגל למחר, או כמו שאומרים במועדון: "זה מרקו, כשאין לו חשק, קל לברוח מהמשחק, זה לא חדש".

אביאל זרגרי צפוי לחזור ל-11, כאשר לירן רוטמן ואדווין ג'סי צפויים לפתוח בחלק הקדמי יחד עם חליאופילו פלייטר. אופיר קריאף ודוד חוג'ה ימשיכו כבלמים.

הרכב משוער: איתמר ניצן, רועי הרמן, אופיר קריאף, דוד חוג'ה, מקסים גרצ'קין: קמסו מארה, אביאל זרגרי, דוד דגו, לירן רוטמן, אדווין ג'סי: חלאופילו פלייטר.

עוד בוואלה!

מחלקת הסקאוטינג במכבי חיפה עוקבת אחרי זוהר זסנו ועוז בילו

לכתבה המלאה
מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"זה מרקו". ינקוביץ' ייעדר/ברני ארדוב

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל תל אביב - הפועל נוף הגליל
הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה
הפועל ירושלים - מכבי תל אביב
הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד
עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים
מכבי נתניה - בני סכנין
הפועל באר שבע - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully