וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טומיץ' הפסיד ותקף: "מתערב שאני חיובי לקורונה, לא עושים פה בדיקות"

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 8:58

הטניסאי האוסטרלי שיחק חולה במוקדמות אוסטרליה וסינן לשופט: "מתערב איתך שבימים הקרובים אהיה חיובי, אין כאן בדיקות PCR רשמיות, זו בדיחה". צפו בתקרית הביזארית

מעריציו של נובאק דג'וקוביץ' תומכים בו מחוץ למלון פארק במלבורן, אוסטרליה/מתוך טוויטר

פרשת נובאק דג'וקוביץ' ממשיכה להסעיר את אוסטרליה, אבל כעת מארגני האליפות סופגים ביקורת גם מבית עם תקרית ביזארית במיוחד שהתרחשה הלילה במשחק של ברנרד טומיץ' האוסטרלי נגד רומן ספיולין הרוסי. טומיץ', הפסיד 6:1 במערכה הראשונה והודח ממוקדמות אליפות אוסטרליה עם הפסד בשתי מערכות, תועד כשהוא בא בטענות קשות למארגנים בעקבות התנהלותם סביב נגיף הקורונה.

צפו בתקרית הביזארית

ברנרד טומיץ' טניסאי אוסטרלי. Graham Denholm, GettyImages
הוא באמת נראה חולה../GettyImages, Graham Denholm

כשהוא בפיגור 2:1 במערכה השנייה, טומיץ' תועד כשהוא מחליף דברים עם השופט לעיני המארגנים ואומר לו: "אני בטוח שבשלושת הימים הקרובים אמצא חיובי לקורונה. אקנה לך ארוחה אם לא אהיה חיובי, ואתה תקנה לי אם אהיה חיובי". טומיץ', שטען שהוא לא חש בטוב למרות שנמצא שלילי בבדיקה מהירה, ביקר: "אני לא מאמין שלא עושים בדיקות. מרשים לשחקנים לעלות למגרש עם בדיקה מהירה בחדר, אין בדיקת PCR רשמית".

ברנרד טומיץ' טניסאי אוסטרלי. Graham Denholm, GettyImages
טומיץ' מחזיק את הגרון/GettyImages, Graham Denholm
ברנרד טומיץ' טניסאי אוסטרלי. Graham Denholm, GettyImages
וכאן בדיאלוג עם השופט/GettyImages, Graham Denholm

הטניסאי האוסטרלי עלה לשחק חולה במשחק הזה, אך יצא שלילי בבדיקת אנטיגן ולכן אולץ לעלות על המגרש. הוא לא באמת נתן פייט ליריבו הרוסי והביקורת המתועדת שלו בטח שלא תוסיף שקט למארגנים, שנמצאים בימים אלו תחת מתקפה גדולה וביקורת קשה בעקבות ההתנהלות שלהם כלפי נובאק דג'וקוביץ', הסרבי המדורג ראשון בעולם שמסרב להתחסן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully