וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפילת השנה ב-NBA: צפו בהחלקה הכואבת של שדרית הקווים

השילוב בין החגיגות הרטובות של הקליפרס לנעלי העקב של כריסטינה פינק הוביל להתרסקות מוזרה במיוחד, שהותירה את הצופים ההמומים עם השאלה - איך לעזאזל זה קרה לה?

סיכום שנה - קליפ פספוסים/ספורט1

המשחק בין הקליפרס להוקס אתמול (שני) לא סיפק דרמה מיוחדת, עם ניצחון ביתי של LA בתוצאה 93:106, אבל דווקא ממנו הגיע הריאיון שכל ארצות הברית דיברה עליו.

אמיר קופי, שקלע שיא קריירה של 21 נקודות וזכה למקלחת צוננת של מים קרים מחבריו לקבוצה בחגיגות הניצחון על הפרקט, התייצב מחוייך לריאיון סיום המשחק עם שדרית הקווים כריסטינה פינק, אחריו פנה לעבר חדר ההלבשה, כשלפתע פינק החליקה בצורה בלתי מוסברת והתרסקה על הפרקט.

פינק, שדרית קווים מנוסה ב-NBA וב-NFL שהשבוע אף ערכה הופעת בכורה לא מתוכננת בעמדת הפרשנית במשחק של הקליפרס בעקבות העובדה ששני השדרים הקבועים בצוות ששהו בבידוד, נראתה המומה מהמכה הפתאומית, אבל אחרי התאוששות קצרה היא קמה על רגליה.

רבים מהצופים התקשו להבין מה גרם לה להתעופף בצורה כל כך מוזרה ללא כל התראה מוקדמת, ואחרי שהסרטון של המקרה הפך לוויראלי ברשתות היא הסבירה שהסיבה היתה המים שנותרו על הפרקט מהחגיגות.

עוד בוואלה!

רגע שפל בליגת העל: השחקן הפצוע לא מצא קביים, ופונה בעגלת סופר

לכתבה המלאה

אחרי שבאופן אירוני סיימה את הריאיון עם קופי במילים "לך תתייבש", כתבה פינק בחשבון הטוויטר שלה: "לכל מי ששאל - אני בסדר, פשוט היו מים על הפרקט... אני מעריכה את כל ההודעות שקיבלתי".

את הקאמבק שלה אחרי התקרית תערוך פינק במשחק הבית של הקליפרס מול דנבר מחר.

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully