וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-ATP שחררו הצהרה: "סדרת האירועים בעניין דג'וקוביץ' גרמו נזק"

עודכן לאחרונה: 12.1.2022 / 13:15

בארגון הטניס העולמי לגברים הוציאו לראשונה הודעה בנוגע לפרשת הסרבי וכתבו: "פגעו בבריאות שלו ובהכנה לאליפות אוסטרליה. יש צורך בהבנה ותקשורת טובה יותר. 97 מ-100 הראשונים בעולם מחוסנים ואנחנו קוראים לכולם להתחסן"

מעריציו של נובאק דג'וקוביץ' תומכים בו מחוץ למלון פארק במלבורן, אוסטרליה/מתוך טוויטר

לראשונה מאז תחילת "דג'וקוביץ'-גייט", ב-ATP, סבב הטניס הבינלאומי של הגברים, פרסמו הערב (שני) הודעה רשמית בנושא.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
"ממליצים לכל השחקנים להתחסן". דג'וקוביץ'/רויטרס

"ב-ATP תומכים באופן מוחלט בהקרבה שעשו תושבי אוסטרליה מאז התפרצות הקורונה ובמדיניות ההגירה הנוקשה. עם זאת, ההסתבכויות בנוגע לכניסה של שחקן לאוסטרליה הבהירו את הצורך בהבנה בהירה יותר, בתקשורת ברורה ובציות לחוקים.

"כשנסע למלבורן, ברור שנובאק דג'וקוביץ' האמין שקיבל אישור רפואי מתאים כדי להיכנס אל המדינה. סדרת האירועים שהובילו לשימוע בבית המשפט גרמו נזק בכל החזיתות, כולל בריאותו של דג'וקוביץ' והכנתו לאליפות אוסטרליה. בקשות כניסה רפואיות חריגות נעשות באופן עצמאי ונפרד מה-ATP, אבל למרות זאת עמדנו בקשר ישיר עם איגוד הטניס האוסטרלי כדי לקבל תשובות במהלך התהליך. אנחנו מקבלים ומברכים על ההחלטה שהתקבלה בשימוע ומצפים לשבועות מרגשים של טניס שעומדים לפנינו.

"באופן רחב יותר, ב-ATP ממליצים בחום לכל השחקנים להתחסן, אנחנו מאמינים שזה חיוני עבור הספורט שלנו כדי לנווט את דרכו במהלך המגיפה. זה מבוסס על ראיות מדעיות. אנחנו מעודדים מכך ש-97 מ-100 המדורגים הראשונים בעולם התחסנו לפני אליפות אוסטרליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully