וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה יעבור לדטרויט? "וושינגטון מעוניינת בג'ראמי גרנט"

הוויזארדס, לצד הלייקרס, הניקס והבלייזרס, בעקבות פורוורד הפיסטונס, אך לאור ריבוי השחקנים בעמדה בבירה ייתכן כי לפחות אחד מהם יעבור בתמורה

חלון הטריידים ב-NBA ייסגר בחודש הבא, ומרבית קבוצות הליגה מחפשות חיזוק לקראת היישורת האחרונה של העונה. בניגוד לרוב, כמה מקבוצות התחתית של הליגה עשויות לוותר על שחקנים בכירים לטובת נכסים עתידיים, ואחת מהן היא דטרויט פיסטונס, מהמקום ה-14 במזרח.

פורוורד הפיסטונס, ג'ראמי גרנט, הוא "אחד השחקנים הכי מבוקשים בעונת ההעברות", כך קבע העיתונאי שאמס צ'ראניה מה"את'לטיק". על פי צ'ראניה, ארבע קבוצות מעוניינות במיוחד בפורוורד בן ה-27: לוס אנג'לס לייקרס, ניו יורק ניקס, פורטלנד טרייל בלייזרס וגם וושינגטון וויזארדס של דני אבדיה. גרנט נעדר בחודש האחרון בשל פציעה באצבע, אך אמור לחזור למגרשים עוד לפני תום מועד ההעברות, ב-10.2.

משכורתו של גרנט בעונה הנוכחית והבאה מוערכת בכ-21 מיליון דולר, מה גם שבקיץ הקרוב הוא יהיה זכאי להארכת חוזה בסך 112 מיליון דולר לארבע עונות החל מקיץ 2023. אם וכאשר גרנט, המעמיד ממוצע של 20.1 נקודות לערב, יעבור בסופו של דבר לוושינגטון, זה ככל הנראה יהיה במקום חלק מהפורוורדים בסגל הנוכחי של הקבוצה, ביניהם אבדיה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. C. Morgan Engel, GettyImages
ייפרד מעיר הבירה? אבדיה/GettyImages, C. Morgan Engel

פרט לישראלי, בוויזארדס יש רשימה ארוכה של פורוורדים הכוללת את קייל קוזמה, דאוויס ברטאנס, קורי קיספרט ורוי האצ'ימורה, שערך הופעה בכורה עונתית אמש (בין ראשון לשני) בניצחון מול אורלנדו אחרי שהחמיץ את פתיחת העונה. עקב העומק בעמדה, סביר להניח שלפחות שחקן אחד מהרשימה יעבור לדטרויט כחלק מהעסקה.

אחרי הניצחון על אורלנדו, וושינגטון מדורגת במקום התשיעי במזרח עם מאזן 20:20, ואחרי פתיחת העונה הטובה היא רוצה לחזור למסלול ולהשיג את הכרטיס לפלייאוף בפעם השנייה ברציפות. הפיסטונס, לעומת זאת, לא צפויים להתמודד על כניסה לפלייאוף, כך שוויתור על שחקן בן 27 שנמצא בשיאו בתמורה לנכסים עתידיים עשוי להתברר כמהלך הנכון עבורם, בטח לאור הביקוש שיש לשחקן. אבדיה, בעיקר בשל גילו הצעיר והפוטנציאל, עשוי להיחשב כנכס עתידי שיכול לשמש להבאת כוכב כמו גרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully