וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "קורים דברים שאמורים להפריע, אך אנו יודעים לנטרל רעשים"

מאמן בני סכנין אחרי הנדידה למשחק ביתי בבלומפילד וה-1:2 על הפועל ירושלים: "המשחקים הקודמים לא מאפיינים אותנו". אריה: "אנחנו תמיד רודפים, זה קשה"

תקציר: בני סכנין - הפועל ירושלים 2:1/ספורט1

אחרי שתי תבוסות קשות ושבוע בו לא ידעה היכן תארח, עד שנקבע כי משחקה ייערך באצטדיון בלומפילד, בני סכנין חזרה לחייך עם 1:2 על הפועל ירושלים שהחזיר אותה לתמונת הפלייאוף העליון ולמקום החמישי בטבלה.

שרון מימר, מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
חזר לנצח. מימר/ברני ארדוב

מאמן בני סכנין, שרון מימר אמר בסיום: "אמרנו שאנחנו צריכים לחזור למסלול הניצחונות. עברנו שני משחקים לא טובים שלא מאפיינים אותנו. היה חשוב לעשות משחק טוב וזה מה שהיה. הכרטיס האדום עזר לנו, אבל עוד לפני כן היינו בעניינים. הכי חשוב זה ששיחקנו טוב".

על העובדה שנאלצו לארח בבלומפילד אמר המאמן: "לא זוכר מתי שיחקנו בדוחא. הרבה דברים קורים מחוץ לכדורגל שאמורים להפריע, אבל פה הקרדיט לשחקנים ולצוות שיודעים לנטרל את כל הרעשים. אנחנו מתעסקים רק בלהביא את הקבוצה לאן שאנחנו רוצים. יש לנו מטרה להגיע אל הפלייאוף העליון וזה הדבר היחיד שאנחנו מתעסקים בו. אני לא מתייחס ליריבות, סיימנו את הסיבוב במקום השלישי. התחלנו לא טוב את הסיבוב השני עם סריית המשחקים הקשה. אנחנו צריכים לנצח במשחקים כאלה שהם לא קלים. באנו בגישה טובה וזה מה שניצח בשבילנו".

עוד בוואלה!

זה היה ביתי: בני סכנין ניצחה 1:2 את הפועל ירושלים

לכתבה המלאה
שחקן בני סכנין גיא מלמד מול שחקן הפועל ירושלים אשטה אווקה. ברני ארדוב
סחט פנדל ואדום וכבש. מלמד/ברני ארדוב

על גיא מלמד: "אני תמיד אומר לחלוצים שלי שכשאתה עובד, יש ברכה בגולים. גיא מלמד עובד קשה ומתקדם כל הזמן. הוא חשוב מאוד לקבוצה. הבאנו לו עזרה עם פאהד באיו שיכול לתרום לקבוצה. אנתוני וארן עבר ניתוח ואיבדנו אותו להמשך העונה. יש פה קבוצה חזקה וסגל טוב".

כובש השער השני, גיא מלמד הוסיף: "כיף מאוד לכבוש ולעזור לקבוצה שלי לנצח. היה לנו רצף משחקים הכי קשה שיש, אבל כל קבוצה בליגה צריכה לעבור את זה. לא מקנא בקבוצות שצריכות לעבור את שלושת המשחקים האלה ברציפות, אנחנו מסתכלים קדימה. אני מרגיש את הגב והביטחון שנותנים לי. יש מקומות בהם חלוצים לא כובשים ומתחילים לעשות להם פרצופים. כאן שרון נותן לי את כל הגב והביטחון וגם האנשים מסביב, אני שמח להחזיר במגרש. אני מאמין מאוד שנסיים בשישייה הראשונה, יש לנו מתחרות לא פראייריות על המקום בפלייאוף. אני מקווה שניכנס למומנטום, נעשה תוצאות טובות ונבטיח את הפלייאוף העליון כמה משחקים לפני, הלוואי".

שחקן הפועל ירושלים עידן שמש. ברני ארדוב
עוד אכזבה לאורחת. שמש/ברני ארדוב

מנגד, הפועל ירושלים המאוכזבת סופרת משחק שלישי ללא ניצחון, כאשר גם הפעם הם נאלצו להישאר בעשרה שחקנים בשלב מוקדם לאחר שאשטה אווקה הורחק כבר אחרי 19 דקות. המאמן זיו אריה אמר בסיום: "בדומה להרבה משחקים אחרים, התחיל בצורה שקולה מאוד. היו לנו קצת בעיות בהגנה. בהתקפה הגענו למצבים מסוכנים. עשינו טעות ואנחנו צריכים לרדוף. זו פעם רביעית שאנחנו בעשרה שחקנים, שלוש מהן משלב מוקדם. אני לא מתייחס להחלטות שיפוט, אנחנו ממשיכים קדימה. אווקה מנוסה מאוד, אבל זו פעם שנייה שזה קורה לו. אם זה לא אדום זה שער מוקדם. אנחנו תמיד רודפים, הובלנו אולי פעמיים השנה. אנחנו רודפים בכל פעם מטעות כזו או אחרת וזה קשה".

עידן שמש המאוכזבת הוסיף: "זה היה משחק חשוב מאוד, אבל הוא התפתח בצורה מבאסת עם הפנדל והאדום ששיבשו לנו את תכנית המשחק. משם רדפנו אחריהם הרבה. הגענו לשני מצבים ויכולנו לסיים בתיקו, לצערי זה לא קרה".

על עתידו אמר: "אני לא מתייחס לכל השמועות והדיבורים. אני בהפועל ירושלים והדבר הכי חשוב זה להצליח בהפועל ירושלים. אין דבר שיותר חשוב לי מזה. אני מקווה להמשיך לקבל דקות העונה". לקראת סדרת משחקים קשה מול שלוש הגדולות אמר החלוץ: "כל משחק בשבילנו הוא על החיים, נעשה את המקסימום בכל משחק כדי להוציא נקודות, אין לנו ברירה אחרת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully