וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאסקו בליגת הנשים: שחקניות אליצור תל אביב ביצעו 24 עבירות ב-5 דקות

המנהלת סירבה לדחות את משחקה של הקבוצה למרות שהתגלו שתי חיוביות לקורונה, אז הוא פוצץ אחרי שהיא נותרה עם שתי שחקניות

איזה פיאסקו בליגת העל לנשים. שתי זרות של אליצור תל אביב יצאו חיוביות לקורונה בבדיקה ביתית שביצעו והקבוצה ביקשה לדחות את המשחק מול בנות הרצליה. אלא שרק בדיקות PCR נחשבות קבילות מבחינת המנהלת, מה שאומר שהקבוצה התבקשה לעלות לשחק. מה שקרה הוא ששחקניות תל אביב עשו בכוונה עבירות בכל התקפה כדי לפוצץ את המשחק וכך קרה שאחרי 5:07 דקות ארבע שחקניות היו כבר עם חמש עבירות: רוני זהות, נגה פלג פלץ, גל שקורי ויובל הולצמן ונוי לפושניאנסקי הייתה עם 4 עבירות. במצב של 10:33 לזכות הרצליה המשחק פוצץ. הרצליה, אגב, הלכה 38 פעמים אל הקו.

במכבי אשדוד התגלו מספר שחקניות חיוביות בבדיקת אנטיגן, אך מנהלת ליגת העל לנשים דרשה מהקבוצה לערוך בדיקות pcr, ואשדוד בתגובה החליטה שלא להופיע למשחק ברמת השרון.

הפועל פתח תקוה הגיעה לחולון אחרי שהמנהלת נתנה הוראה שהמשחק מתקיים כי לחולון יש רק שתי מאומתות עד השעה שנקבעה כשעה שקובעת אם המשחק יתקיים או לא. בחולון לא עלו לחימום, הודיעו ברשתות החברתיות כי המשחק נדחה, ופתח תקוה נשארה על הפרקט לבד.

שחקניות אליצור תל אביב מול בנות הרצליה. מתוך טוויטר, צילום מסך
אליצור תל אביב נותרה עם שתי שחקניות במגרש/צילום מסך, מתוך טוויטר

גם המשחק בין אליצור רמלה לעירוני רמת גן אמור היה אמור לא להיערך, כאשר הקבוצה האורחת תחילה סירבה לעלות למגרש בגלל מאומתות בסגל. בסופו של דבר הרמת-גניות נאותו לעלות לפרקט והמשחק יצא לדרך. אלא שאחרי שהתעקשו לקיים את המשחק, השופטים הבינו שמבקשים מאחת משחקניות רמלה שיצאה חיובית באנטיגן לשחק והם סירבו לקיים את המשחק.

במנהלת הגיבו: "מגיפת הקורנה פגעה היום קשות במחזור ה-14 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל לאחר שבמספר קבוצות התגלו בשעות הצהריים, בסמוך לפתיחת המשחקים, חולות קורונה מאומתות. חלק מהקבוצות לא הצליחו להציג בפני מנהלת ליגת העל אישורים מפוקחים ורשמיים של חולות מאומתות, לכן המנהלת ביקשה מהקבוצות לבצע בדיקות אנטיגן מפוקחות לפני הגעתן לאולמות.

"בימים האחרונים, וגם הבוקר, חודדו לקבוצות ליגת העל לנשים בכדורסל הנחיות לקיום משחקי הליגה בצל התפשטות וריאנט האומיקרון. לפי המתווה (מצ"ב 2 מסמכים לשימושך) שנשלח לקבוצות בתחילת העונה, דחיית משחקים תהיה רק בהצגת אישורים רפואיים (בדיקת אנטיגן מפוקחת או בדיקת PCR ) של 3 שחקניות מאומתות או 2 שחקניות זרות מאומתות. למרבה הצער חלק מהקבוצות לא התכוננו כראוי למצב החדש ובמקום לבצע בדיקות מפוקחות בבוקר המשחק, המתינו לרגע האחרון ושיבשו בכך את קיום המשחקים הערב. הנושאים הפרטניים ידונו בבית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל. רק במידטאון החל משחק. אליצור ויראלי ת"א שיחקה נגד בנות הרצליה בסגל קצר מאד של שחקניות והמשחק הגיע לסיומו לאחר חמש דקות ( 10:33 ) להרצליה. ארבע שחקניות של אליצור יצאו בחמש עבירות והמשחק הסתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully