וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום הוגש נגד ראובן עובד: "נסע במוניות מבלי ששילם"

פרקליטות תל אביב הודיעה כי כדורגלן העבר (38) מואשם בעבירות של קבלת דבר במרמה וגניבה בסכומים שנעו בין מאות לאלפי שקלים

כדורגלן העבר ראובן עובד בן ה-38, שבשנים האחרונות נעצר בחשד שתקף את זוגתו, נלחם בהתמכרות לסמים וחשף לא אחת את ניסיונותיו להיגמל ולחזור לדרך הישר, שוב נמצא בכותרות בעקבות הסתבכות עצובה. היום (שני) הודיעה פרקליטות מחוז תל אביב על הגשת כתב אישום כנגדו בגין קבלת דבר במרמה וגניבה, זאת לאחר שבמספר הזדמנויות נסע במוניות ברחבי הארץ מבלי ששילם על כך וקיבל במרמה סכומי כסף שונים מהנהגים.

שחקן הכדורגל ראובן עובד במעצר. בני בן סימון
הסתבכות נוספת. ראובן עובד בעבר בבית המשפט/בני בן סימון

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד ענבר גולדשטוף, עולה כי במספר הזדמנויות עלה הנאשם למוניות תוך שהוא מבקש מהנהגים להסיעו ליעדים במרחקים שונים. בכל אחת מהפעמים הנאשם טען בכזב בפני הנהג כי ישלם עבור נסיעתו כאשר יגיעו אל הכתובת, על אף שלא היה בכוונתו לשלם. בחלק מהנסיעות אף לקח מהנהגים כסף מזומן בסכומים שנעו בין מאות לאלפי שקלים.

בין השאר נטען כי הנאשם עלה למונית בתל אביב וביקש מהנהג להסיעו לביתו בגבעת שמואל תוך ביצוע מספר עצירות בדרך בעבור 120 שקלים לשעת נסיעה. כדורגלן העבר טען כי ישלם על הנסיעה כאשר יגיעו אל היעד, אולם במהלך הנסיעה הנהג טען כי עובד ביקש ממנו כ-2,200 שקל וכעבור שעות של נסיעה, בעת עצירה בתחנת דלק, יצא מהרכב בטענה שישוב תוך מספר דקות, אך בפועל לא חזר.

במקרה אחר עלה עובד על מונית, במהלך הנסיעה חש ברע וירד מהרכב על מנת לקנות לו בקבוק מים, ונטען כי גנב 320 שקל מקופה שהייתה בסמוך לכיסא הנהג, זאת לאחר שהנהג הלווה לו 200 שקלים אותם הבטיח להשיב במועד התשלום על הנסיעה. כאשר הגיעו השניים ליעד, ביקש עובד מהמתלונן לעצור לו בתחנת אוטובוס תוך שהוא מבטיח כי ישוב תוך כמה דקות, אך לא שב אל המונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully