וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "לא חשבתי שאחזור כל כך מהר. אני כנראה מכור לאדרנלין"

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 21:27

המאמן הוצג בהפועל חולון ("הצטרפתי לרכבת שטסה במהירות של 180 קמ"ש") והסביר מה לא עבד עד כה בקבוצתו החדשה: "היו יותר מדי התקפות שהלכו לשום מקום". היו"ר איתן לנציאנו: "הרגשנו שלא נהנים גם כשמנצחים. היינו צריכים להיות כבר בטופ 16". המאמן התראיין גם ל-103FM

מאמן הפועל חולון גיא גודס/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

"אני כנראה מכור מאוד לאדרנלין. שאלו אותי למה אני לא יושב בבית ונח קצת, אבל אני אוהב אתגרים. זו חוויה להיות חלק מהמסורת הזאת ומהמועדון הזה. קיבלו אותי בזרועות פתוחות, ואנחנו רוצים להתחיל לעבוד".

מאמן הפועל חולון גיא גודס. יותם רונן
לראשונה בסגול. גודס/יותם רונן

מאמן נבחרת ישראל, גיא גודס, הוצג הערב (שני) בתפקידו החדש - כמאמן הפועל חולון, וכבר מחר הוא ימריא עם שחקניו לאיסטנבול, לקראת משחק ההישרדות בפלייאין של ליגת האלופות: הסגולים חייבים לנצח בחוץ את בשיקטאש כדי לא לעוף - ולהעביר את ההכרעה בסדרה בחזרה להיכל הטוטו.

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, הסביר את פיטוריו של מאוריציו בוסקאליה האיטלקי: "כשאתה מרגיש מסביב שלא נהנים, גם כשמנצחים, וכשהדברים הקטנים לא עובדים - אז אתה לא יכול להחליף את כל השחקנים. כולנו יודעים שלא היינו צריכים בכלל להיות בפלייאין, אלא בשלב הבא".

"אנחנו רוצים להמשיך מאיפה שהפסקנו, אבל בדרך קצת יותר טובה ובטוחה, ואני מקווה שניתן הרבה רגעים של אושר לקהל שלנו ונחזור ליכולת מתחילת העונה, ושזה יקרה במהרה, כי אנחנו לא רוצים לעוף ביום רביעי מאירופה".

עוד בוואלה!

יו"ר הפועל חולון: "הרגשנו שבוסקאליה לא מוצא פתרונות במצבי לחץ"

לכתבה המלאה
גיא גודס באימון הראשון כמאמן הפועל חולון. הפועל חולון, אתר רשמי
כבר הכיר את השחקנים. גודס באימון הפועל חולון/אתר רשמי, הפועל חולון

"לא חשבתי שאחזור כל כך מהר", הודה המאמן בהתייחסו לפיטורים ממכבי ראשון לציון, לפני כשלושה שבועות בלבד. "כבר תכננתי לצאת לחופשה עם אשתי, וזה מה שקשה ויפה בספורט. זאת הייתה הזדמנות והייתי צריך להחליט אם לשבת בבית או לקחת את האתגר הזה. יש פה סגל טוב ואיכותי, שהוכיח את עצמו בכדורסל מדהים בתחילת העונה, ואני רוצה להיות חלק מזה".

גודס הבהיר כי הוא לא עוסק בשלב זה בשינויים נוספים בסגל, אחרי החלפתם של סטיבן גריי ומארק אוגדן באדם סמית' וסטיב זאק. "נכנסתי לרכבת שטסה ב-180 קמ"ש, והדבר האחרון שאני רוצה זה להסיט את הריכוז שלי למקומות לא נכונים. אני חושב כרגע רק על בשיקטאש, ואחר כך על המשחק נגד הפועל חיפה ברבע גמר גביע המדינה. אחרי השבוע הקרוב אחשוב אם צריך או לא צריך לבצע שינויים".

על השינוי שהוא מתכנן להטמיע בשיטה, אמר: "זה לא סוד שאני אוהב כדורסל מהיר. חולון קבוצת הגנה טובה, אבל היו יותר מדי התקפות שהלכו לשום מקום. אנחנו צריכים לשפר את כושר הקליעה, וזה לפעמים עושה את ההבדל בין הפסדים ואובדן ביטחון לבין ניצחונות שמביאים ביטחון. לכל אחד יש אחריות להביא את האיכות והניסיון שלו".

בנוגע לאוהדים הוסיף: "חוויית הקהל היא עוצמתית, וחוויתי אותה עד היום מהצד היריב. עכשיו הקהל הזה מאחוריי. הייתי במועדונים גדולים עם חוויות מהסוג הזה, אבל בשנים האחרונות פחות. אלה הדברים שמדליקים אותי ודוחפים אותי להיות הכי טוב שאני יכול".

בנוסף התראיין מאמן חולון החדש גם לתכנית הספורט של 103FM ואמר בין השאר: "אני מביא את הניסיון שלי וכל מה שעשיתי בעבר - התפקיד שלי להביא את הקבוצה למה שהיא הייתה. ראיתי בחולון את האתגר הגדול. שיש פוטנציאל, שהראו בעבר, והאנדרנלין. אני טיפוס של אתגרים וחולון זה חתיכת אתגר, החלטתי לצאת מאזור השלווה בבית ולקחת את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully