וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד קאמבק בזק: דודי סלע הפסיד במוקדמות אליפות אוסטרליה

עודכן לאחרונה: 12.1.2022 / 13:10

הטניסאי הישראלי בן ה-36 ששיחק בטורניר אחד בשנתיים האחרונות שוב ניסה את מזלו בגרנד סלאם,, הודח עם הפסד ליריב ספרדי, יתנחם בפרס כספי של 17 אלף דולר ואמר בסיום: "זו שנתי האחרונה בטניס"

מעריציו של נובאק דג'וקוביץ' תומכים בו מחוץ למלון פארק במלבורן, אוסטרליה/מתוך טוויטר

דודי סלע ערך הלילה (בין ראשון לשני) סוג של קאמבק למגרשי הטניס, כשהתחרה בסיבוב המוקדמות הראשון של אליפות אוסטרליה, והפסיד 6:3, 6:2 לספרדי מריו וילייה מרטינס (177 בעולם) בתוך שעה ושש דקות. סלע בן ה-36 לא מתחרה בפועל בסבב ה-ATP כבר כשנתיים, אבל הוא לא פרש רשמית ונקודות הדירוג שצבר מציבות אותו במקום ה-381 בעולם ומאפשרות לו להעפיל לסיבובי המוקדמות בטורנירי הגרנד סלאם.

כזכור, בקיץ האחרון חזר סלע אחרי היעדרות של שנה ורבע היישר למוקדמות ווימבלדון שם ניצח בסיבוב הראשון והודח בשני, ולאחר מכן נרשם גם לאליפות ארצות הברית אך נאלץ לפרוש רגע לפני הטורניר לאחר שנדבק בקורונה.

ההופעה במוקדמות במלבורן תעניק לסלע 17 אלף דולר, כשבמקרה של עלייה לסיבוב המוקדמות השני הוא היה מרוויח 24 אלף דולר, לסיבוב השלישי 35 אלף דולר ולהגרלה הראשית 64 אלף דולר.

עוד בוואלה!

הקייס של דג'וקוביץ' מתחזק? המסמכים חושפים: באוסטרליה הטעו אותו

לכתבה המלאה

לאחר ההפסד, סלע הודיע כי השנה הקרובה תהיה האחרונה שלו כטניסאי: "תודה על 20 השנים האחרונות", אמר, "הייתי פה מאז גיל 16 ועכשיו אני בן 21 אז (צוחק)... לא, אני בן 36, אבל כשחקן טניס אני חושב שזו השנה האחרונה שלי פה, אבל בטוח שאחזור כמאמן או משהו אחר. אני רק רוצה להגיד תודה גדולה לכולם. היום לא הייתם איתי, אז הפסדתי, אבל אבוא בפעם הבאה ונחגוג. תודה".

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully