וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון ניצחה קרב צמוד באורלנדו, רק 2 נקודות ב-12 דקות לדני אבדיה

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 6:22

הוויזארדס קטעו את רצף ההפסדים עם 100:102 על המג'יק, הישראלי מיעט לתרום וסיים עם מאזן הפלוס/מינוס הכי נמוך בקבוצה. קוזמה סיים עם 27 נקודות ושיא קריירה (22 ריבאונדים), האצ'ימורה רשם בכורה

דני אבדיה מדבר אחרי הניצחון ביום הולדתו/עריכת וידאו: ניר חן

וושינגטון קטעה את רצף ההפסדים שלה כשגברה הלילה (בין ראשון לשני) 100:102 על אורלנדו ושיפרה את מאזנה ל-20:20. קייל קוזמה קלע 27 נקודות וקלט שיא קריירה של 22 ריבאונדים, בראדלי ביל קלע 20 נקודות, ולמרות משחק לא מרשים הווזיארדס הצליחו לצאת עם הניצחון (אחרי שני הפסדים), הרבה בזכות מהפך ברבע הרביעי, שבמלכו האורחים מוושינגטון רשמו ריצת 15:29 תוך 7 דקות שהעלתה אותם ליתרון. בסיום היה זה ביל עם כמה נקודות קלאץ', וקוזמה עם חסימה חשובה במהלך האחרון, שהבטיחו את הניצחון הצמוד.

דני אבדיה שוב לא נהנה ממשחק חיובי, שיחק 12 דקות בלבד וסיים עם סטטיטיקה לא מרשימה של 2 נקודות ו-3 ריבאונדים. הישראלי מיעט לתרום, ואף החטיא לייאפ נוח. הוא סיים עם 1 מ-3 מהשדה, חסימה אחת ו-2 עבירות, כשהנתון המאכזב ביותר מבחינתו הוא מאזן הפלוס/מינוס: בדקות שלו על המגרש, הוויזארדס היו ב- 16- (מאזן הפלוס/מינוס הכי חלש בקבוצה). היה זה בעיקר במחצית הראשונה, שבה אורלנדו החלשה (34:7) פתחה פער דו ספרתי, כשאת המחצית וושינגטון מסיימת עם 42 נקודות בלבד.

קייל קוזמה, וושינגטון וויזארדס מול אורלנדו. רויטרס
העיקר הניצחון. קוזמה/רויטרס
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול אורלנדו. רויטרס
לא השפיע על המשחק. אבדיה/רויטרס

בנוסף, אחרי תקופה של היעדרויות שבה אבדיה פתח בחמישייה ושיחק דקות ארוכות, כעת הרוטציה מתארכת מעט בוושינגטון. רוי האצ'ימורה, שלא שיחק חודשים ארוכים בגלל בעיה בעינו, בעיות אישיות ותקופה קצרה של היעדרות מקורונה - רשם הלילה את הבכורה שלו העונה במדי הוויזארדס, וסיים עם 6 נקודות ו-3 ריבאונדים ב-14 דקות. מונטרזל הארל כשיר גם הוא אחרי שסיים את בידודי הקורונה, אך הלילה הוחלט שלא לשתפו. גם דאוויס ברטאנס חזר אחרי שהחמיץ את המשחק הקודם בגלל כאבים ברגל.

"זה טוב כשאתה מצליח לנצח משחקים מגעילים", אמר מאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור, "לא שיחקנו את המשחק שלנו במחצית הראשונה, אבל הצלחנו להתעשת בשנייה ולשחק טוב יותר".

בצד השני, טרנס רוס קלע 32 נקודות לאורלנדו (13 מ-20 מהשדה), אבל המג'יק נחלו הפסד תשיעי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully