וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון הביסה את מכבי חיפה 55:85 במשחק העונה בנשים

ציפל וסימס קלעו 26 נקודות כל אחת, האדומות מעיר היין שוב ניצחו את הירוקות מהכרמל ושבו על חשבונן למקום הראשון בליגה. הופקינס הורחקה ברבע השלישי

קבוצת הנשים בכדורסל של הפועל ראשון לציון חזרה הערב (ראשון) לראשות טבלת ליגת ווינר לנשים אחרי ניצחון חוץ גדול על מכבי חיפה במשחק העונה, 55:85 אדיר תודות לערב מצויין של עדן ציפל וג'ני סימס שקלעו 26 נקודות כל אחת. היה זה הפסדה השני של של חיפה העונה לראשון לציון, ואלו שני ההפסדים היחידים שלה.

שחקנית הפועל ראשון לציון עדן ציפל. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
הצטיינה והפועל ראשון לציון שבה לפסגה. עדן ציפל/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

לעיני כ-600 צופים נלהבים באולם בחיפה, התנהלה מחצית ראשונה מעניינת מאד שנחלקה לשני רבעים שונים. חיפה הובילה במרבית שלבי הרבע הראשון של ההתמודדות כשבדקה השביעית היתה ביתרון 11:17. התאוששות של ראשל"צ בעקשנות רבה הובילה לשיוויון 19:19 עם הבאזר, מסל לשלוש נקודות של עדן ציפל. ברבע השני השתלטה ראשון לציון על המשחק בעיקר תודות להסתערות על הכדורים החוזרים בהתקפה שהניבו נקודות משמעותיות עד להפסקה, אז לוח התוצאות הראה 39:45 לראשל"צ.

בדקה ה-17 למשחק, כשחיפה היתה בפיגור 39:28, היא איבדה את הכוכבת שלה צ'לסי הופקינס, עד אז עם 10 נקודות, שהורחקה אחרי עבירה טכנית ועבירה בלתי ספורטיבית. הרבע השלישי הסתיים ב-47:64 לראשל"צ אחרי 13:19 ברבע הזה עם יתרון בכדורים חוזרים בהתקפה 10:16. הרבע הרביעי התנהל בשליטה מלאה של ראשל"צ, שגם אותו ניצחה בתוצאה 8:21 בדרך לניצחון המוחץ במשחק העונה.

שחקנית הפועל ראשון לציון ג'ניס סימס עם הכדור. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
גם היט להטה עם 26 נקודות. ג'ני סימס/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

קלעו למכבי חיפה: ברניס מוסבי 20, קריסטל וון 14, צ'לסי הופקינס 10, אופיר קסטן רז 4, נור כיוף 3, שי אלון ודניאלה מגן 2 כ"א.

קלעו להפועל ראשל"צ: עדן ציפל (6 מ-9 לשלוש) וג'ני סימס (11 כדורים חוזרים) 26 כ"א, קריסטי בלוק 12, דקיה כהן 9 (12 כדורים חוזרים), הילה קארש 6, דוריהן דהן סויץ 5 ונגה אטינגר 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully