וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר חד: תומר גינת קלע 17 נקודות בהפסד הדרמטי של לבלואה

הפורוורד הישראלי הוסיף 7 ריבאונדים במשחק החזרה שלו מהקורונה, אבל קבוצתו נכנעה עם 93:92 דרמטי בביתה. לורן ג'קסון הוביל את המנצחים עם 29. בספרד: ברצלונה הפסידה למנרסה בהארכה

תקציר: ברצלונה - מנרסה 96:95 בתום הארכה/ספורט1

תומר גינת ממשיך בעונה המצוינת שלו במדי לבלואה. הפורוורד הישראלי רשם הערב (ראשון) אולי את משחקו הטוב ביותר העונה כשקלע 17 נקודות עבור קבוצתו בהפסד הדרמטי, 93:92 בבית מול רואן. גינת, שרשם את משחק הבכורה שלו מאז החזרה מהקורונה, פתח בחמישייה והוריד גם 7 ריבאונדים ב-22 דקות, אך לא מנע הפסד שני בלבד מקבוצתו בליגה. קיית הורנסבי הוביל את לבלואה עם 23 נקודות, וויל קאמינגס הוסיף 15.

שחקן פריז לבלואה תומר גינת. טוויטר, אתר רשמי
נראה מצוין. גינת/אתר רשמי, טוויטר

אלא שלבלואה לא מצאה תשובה ללורן ג'קסון שהמטיר עליה 29 נקודות וגם 5 שלשות. ללבלואה מצפה כעת משחק מול ליטקאבליס הליטאית ביורוקאפ ותאחר מכן היא תתארח אצל פריז בליגה.

בליגה הספרדית, ברצלונה רשמה הערב את הפסדה השלישי בלבד העונה כשנכנעה 96:95 למנרסה באולמה הביתי. ברבע השני ברצלונה קלעה 12 נקודות בלבד ואלו היו 10 הדקות שבעוכריה במשחק - היא אמנם שבה ליתרון והייתה בדרכה לניצחון, אבל שש שניות לסיום הרבע הרביעי היה זה סילביין פרנסיסקו שכפה 86:86 ושלח את המשחק להארכה. 20 שניות לתום הארכה היה זה ג'ו תומאסון שבשלשה ענקית הפך ל-95:96, תוצאה שלא השתנתה עד הסיום. פרנסיסקו עם 25 נקודות סיים כקלע המוביל וכגיבור הניצחון של מנרסה, את קלעי ברצלונה הוביל ניקולה מירוטיץ' עם 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully