וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הזעיק את מנדש למנצ'סטר כדי לדון בעתידו: "לא שולל שום אופציה"

הכוכב הפורטוגלי לא מרוצה מרלף רנגניק ודורש מסוכנו למצוא פתרון: "הוא מתחיל להבין שבלתי אפשרי לזכות בתארים עם יונייטד כרגע"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - וולבס 1:0/ספורט1

הכאוס במנצ'סטר יונייטד נמשך, וכריסטיאנו רונאלדו לא מהסס להוסיף עוד שמן למדורה. באנגליה מדווחים הבוקר (ראשון) שהכוכב הפורטוגלי הזעיק את סוכן העל ז'ורז'ה מנדש למנצ'סטר במטרה לדון על עתידו בקבוצה, על רקע האכזבה שלו מהשיטה ומהתפקוד שלו תחת שרביטו של רלף רנגניק.

המאמן הגרמני אמנם הגיע על תקן "סותם חורים" עד לסוף העונה, אבל לפי "הסאן", רונאלדו מתוסכל מאוד מהמצב הנוכחי בקבוצה ואף שורר נתק בינו לבין רנגניק. בדיווח טענו כי מנדש נחת באנגליה בסוף השבוע כדי לבלות במחיצתו של רונאלדו ולהבין, בין היתר, מה הוא מתכנן לקיץ.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
הבלאגן חוגג. רונאלדו/רויטרס

לדברי מקורב ליונייטד שצוטט ב"סאן", רונאלדו "לא שולל אף אופציה בנוגע לעתידו", כולל חזרה לספרד או לפורטוגל. "כריסטיאנו מודאג מאוד ממה שקורה ביונייטד. הקבוצה סופגת הרבה ביקורות והוא יודע שמתייחסים אליו כאל אחד המנהיגים של הקבוצה. יש הרבה בעיות, ורונאלדו מרגיש את הלחץ", צוטט המקור כאומר. "רונאלדו נואש להצליח עם יונייטד בקדנציה השנייה שלו במועדון, אבל מתחיל להכיר בכך שיהיה כמעט בלתי אפשרי לזכות בתארים עם הקבוצה במצבה הנוכחי".

בתוך כך, גם רנגניק עצמו מתחיל להבין את עומק הבעיות של יונייטד. לפי "דיילי מייל", המאמן הגרמני "המום מכמות האגו" בחדר ההלבשה של הקבוצה, ומוטרד מכך שהקבוצה לא מתנהלת בצורה בריאה - כשבעקיפין הוא מפנה אצבע מאשימה גם כלפי רונאלדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully