וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני משחק העונה: אנדרה מרטינס חתם בהפועל באר שבע

13.1.2022 / 16:23

הקשר הפורטוגלי הצטרף רשמית לסגנית המוליכה, הפך לזר השישי של רוני לוי ועשוי לפתוח במרכז השדה כבר ביום שני נגד מכבי חיפה בקרב על המקום הראשון: "שמעתי דברים טובים על המועדון"

תקציר מגביע המדינה: הפועל באר שבע גוברת 1:2 על מכבי נתניה משער דרמטי של שגיב יחזקאל/ספורט1

הקשר אנדרה מרטינס חתם בהפועל באר שבע. הפורטוגלי, שיחגוג בשבוע הבא את יום הולדתו ה-32, מצטרף רשמית לסגנית המוליכה בליגת העל אחרי שהתיר את חוזהו בלגיה ורשה הפולנית, חתם היום (חמישי) על חוזה לעונה וחצי וכעת יהיה הזר השישי של רוני לוי.

אנדרה מרטינס לאתר הרשמי של הפועל באר שבע במעמד החתימה: "אני שמח לחתום בהפועל באר שבע. שמעתי דברים טובים על המועדון, ההישגים שלו בשנים האחרונות וכמובן הקהל המדהים. אני מקווה שיחד נמשיך לעשות דברים גדולים ומצפה לעלות לכר הדשא ולפגוש את האוהדים באצטדיון 'טוטו טרנר'".

אנדרה מרטינס במעמד החתימה, הפועל  באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
צפוי לשחק כבר נגד מכבי חיפה. אנדרה מרטינס/אתר רשמי, הפועל באר שבע

בהפועל באר שבע מקווים שמרטינס, שחקן מרכז שדה שמשחק כקשר אחורי וגם בעמדת ה-50-50 ושאמור לתפוס את העמדה שיועדה לדווידה פטרוצ'י ולרועי גורדנה שממעטים לפתוח, יוכל לסייע לקבוצה כבר במשחק העונה ביום שני הבא נגד מכבי חיפה, משחק שניצחון בו ישיב אותה למקום הראשון ממנו ירדה בעקבות הפסד הבכורה שלה בליגה, בשבת בבלומפילד למכבי תל אביב.

מרטינס רשם בעברו שתי הופעות בנבחרת פורטוגל וכן היה חלק מסגל הסלסאו במשחקים האולימפיים בריו בקיץ 2016. הוא גדל בספורטינג ליסבון ובצעירותו יצא למספר השאלות בליגות הנמוכות במולדתו, עד שתפס מקום של קבע בהרכב. ב-2016 הוא עזב אחרי 14 שנה שהשתייך למועדון כאשר המשיך לאולימפיאקוס וכעבור שנתיים הצטרף ללגיה ורשה הפולנית, ממנה הגיע לבירת הנגב. הוא זכה באליפויות ביוון ובפולין ובפורטוגל הניף גביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully