וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי תומאס בדרך למכבי תל אביב? מאמן בילבאו: "שוקלים את ההצעה בחיוב"

אלכס מומברו הודה כי הקבוצה הבאסקית נמצאת במו"מ עם הצהובים בנוגע לגארד בן ה-25, וסיפר: "הוא אמור לחזור לכשירות תוך שבועות"

דני אבדיה מדבר אחרי הניצחון ביום הולדתו/עריכת וידאו: ניר חן

קיירי תומאס יחזק את מכבי תל אביב? גם בספרד מבינים: סבירות גבוהה שהמהלך יקרה. אמש (שבת) פורסם שהגארד בן ה-25 (1.91) שמשתייך לבילבאו קרוב להצטרפות לצהובים, ולאחר המשחק של הקבוצה אתמול התייחס מאמן הקבוצה אלכס מומברו לאפשרות הזו.

"נכון לעכשיו קיירי שחקן שלנו. יש לו סעיף יציאה ואנחנו שוקלים את הפנייה בחיוב. צריך לחכות ולראות מה יקרה, אבל כל עוד אין הודעה אחרת, הוא נשאר".

לדבריו של מומברו, תומאס שהספיק לערוך שתי הופעות בלבד בקבוצה מאז שחתם בשורותיה בחודש נובמבר, נמצא בשלב מתקדם של התאוששות מהפציעה ממנה סבל, ויוכל לחזור למגרשים תוך שבועות בודדים.

"אנחנו מקווים שיוכל לחזור כמה שיותר מהר, ומקווים שהוא יוכל לעזור לנו כמה שאפשר. להערכתי הוא יחזור תוך כמה שבועות. לגבי העתיד שלו, זה עדיין לא ברור, אבל אני סומך על המועדון שיעשה מה שצריך", אמר.

קיירי תומאס. Stacy Revere, GettyImages
העסקה מתקרבת? תומאס/GettyImages, Stacy Revere

תומאס (25, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת קרייטון שזכה בתואר שחקן ההגנה בביג איסט בשנים 2017 ו-2018. הוא יצא לדראפט ה-NBA שנה לפני שסיים את לימודיו, נבחר במקום ה-38 על ידי פילדלפיה ונשלח בדראפט לדטרויט במדיה מיעט לשחק במשך שנתיים והעביר את רוב התקופה בקבוצת הפיתוח. בנובמבר 2020 נשלח לאטלנטה בטרייד ושוחרר ממדיה, כשלפני תחילת עונת 2020/21 ב-NBA חתם בקבוצת הפיתוח של סן אנטוניו. במאי 2021 זכה לחוזה קצר במדי יוסטון ורשם חמישה משחקים נהדרים עם 16.4 נקודות, 5 אסיסטים ו-3.6 ריבאונדים למשחק. הוא חתם על חוזה רב שנתי ברוקטס, אך שוחרר באוקטובר האחרון. בחודש נובמבר עבר לבילבאו, הספיק לשחק במדיה שני משחקים בהם רשם 12 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully