וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש במכבי פתח תקוה שאולסק סובל משבר, ניקולאסקו ישחק בגביע?

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 8:09

הקשר נפגע בקרסול באופן חמור בתבוסה למכבי חיפה. קלינגר מעודד למרות המומנטום השלילי: "נצרף שחקנים ונצא לדרך חדשה"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 4:0/ספורט1

במכבי פתח תקוה כבר הפנימו שמשימת ההישארות בליגה תהיה קשה מאוד להשגה ואם לא יהיה שינוי משמעותי ביכולת ובתוצאות, הקבוצה תהיה בדרך הבטוחה לליגה הלאומית. התבוסה 4:0 למכבי חיפה אמש (שבת) הייתה הפסד הליגה השישי ברציפות והקבוצה סופרת כבר 10 משחקים ללא ניצחון. למלאבסים אין יותר מדי זמן להתאושש וכבר ביום שלישי הקרוב הם יתארחו אצל מכבי אחי נצרת בשמינית גמר גביע המדינה.

בפתח תקוה ימשיכו גם השבוע במאמצים לצרף שחקני רכש נוספים לקבוצה, וגם כעת ממשיכים המאמצים לצרף עוד שחקנים, בעיקר לחלק הקדמי המאוד אנמי של הקבוצה. "אין הרבה מה לומר אחרי משחק כזה", אמר המאמן ניר קלינגר בסיום והתייחס גם לנושא החיזוק: "זה היה יותר מדי מורכב, גם בעקבות ההרחקה אבל אם אני כבר מסתכל קדימה, אני בטוח שנעשה את המהלכים הנכונים ונחזק את הקבוצה בצורה משמעותית. נתבסס על השחקנים הטובים - ויש שחקנים טובים במכבי פתח תקוה - ונצרף אליהם עוד כמה שחקנים מעבר לשניים שכבר החתמנו ונצא לדרך חדשה. מה שקרה אתמול נגמר ואנחנו הולכים קדימה".

ניקו אולסק שחקן מכבי פתח תקוה פצוע. ברני ארדוב
עלול להיעדר תקופה ממושכת. אולסק/ברני ארדוב

במועדון מודאגים מאוד מפציעתו של הקשר ניקו אולסק, שנפגע בקרסולו במהלך המחצית השנייה, נאנק מכאבים והוחלף. רגלו של אולסק נכבשה כבר במתחם האצטדיון ונכון לעכשיו יש חשש גדול שמדובר בשבר באזור הקרסול. האבחנה הסופית תתקבל במהלך היום, אחרי שהשחקן יעבור צילום אולטרסאונד. השוער אריק ינקו נעדר מהמשחק לאחר שפרק אצבע באימון המסכם ביום שישי. בצוות הרפואי קיוו להכשיר את ינקו למשחק, אך בסופו של דבר הוחלט שהוא לא כשיר והוא גם בספק למשחק הגביע בשלישי.

הופעת הבכורה של חלוץ הרכש המולדבי, יון ניקולאסקו, נדחתה לאחר שהשחרור הבינלאומי שלו לא הגיע בזמן. פתח תקוה הייתה צריכה להציג את השחרור עד יום חמישי שעבר בשעה 17:00, אך זה לא קרה וניקולאסקו עשוי לערוך בכורה בגביע.

"אני חושב שהכרטיס האדום קצת טרף לנו את הקלפים", אמר המגן תומר לוי בסיום. "אני כן חושב שהגענו מוכנים, טקטית ומקצועית. יש פה רוח לחימה של שחקנים שנתנו את כל כולם במשך 90 דקות ואנחנו מבטיחים שנמשיך ונילחם עד הסוף. גם אחרי תוצאה כזאת, שהיא קשה לכולנו, אנחנו ממשיכים להאמין ורק ביחד אנחנו נעשה את זה".

עוד בוואלה!

רגע שפל בליגת העל: אולסק לא מצא קביים, ופונה באמצעות עגלת סופר

לכתבה המלאה

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל תל אביב - הפועל נוף הגליל
הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה
הפועל ירושלים - מכבי תל אביב
הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד
עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים
מכבי נתניה - בני סכנין
הפועל באר שבע - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully