וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליי תומפסון אישר: "אני חוזר". הבכורה בראשון בלילה

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 0:54

אחרי 941 ימים, כוכב גולדן סטייט ישוב למגרשים למשחק הביתי מול קליבלנד. סטפן קרי: "אח שלי חוזר, והזיכרונות חולפים לנגד עיניי"

קליי תומפסון מתאמן עם גולדן סטייט לקראת החזרה למגרשים/מתוך יוטיוב

הבשורה המרגשת של היום (שבת) מגיעה מקליי תומפסון, כוכב גולדן סטייט, שאחרי 941 (!!!) ימים יחזור ביום ראשון בלילה למגרשים, למשחק של הווריירס מול קליבלנד באולם צ'ייס סנטר בסן פרנסיסקו (3:30, שעון ארה"ב). תומפסון, שזכה בשלוש אליפויות במדי גולדן סטייט, החמיץ את שתי העונות האחרונות בגלל פציעות.

סטפן קרי, שותפו של תומפסון ל"ספלאש בראדרס", התרגש גם הוא מהקאמבק של חברו, וצייץ: "אח שלי חוזר למגרשים, ושוב הזיכרונות חולפים לנגד עיניי... מה הרגע הכי אהוב שלכם ממנו?". ואפרופו זיכרונות, היום בדיוק לפני שלוש שנים תומפסון נתן את אחד המשחקים הכי מדהימים בקריירה שלו, כשסיים עם 43 נקודות מול הניקס במשחק שבו כדרר רק ארבע פעמים.

תומפסון, שלאחרונה נשמע מתוסכל מהעובדה שלא נכלל ב-75 הגדולים של כל הזמנים ב-NBA, אמר לקראת הקאמבק שלו: "אני כבר מתרגש לעלות על המגרש ולהראות לאנשים מי אני. אני יודע שהם שכחו, כי הייתי בחוץ שנתיים, אבל מעולם לא הייתי רעב יותר".

תומפסון קרע את רצועות הברך במשחק מספר 6 בגמר ה-NBA 2019 מול טורונטו והחמיץ עונה שלמה. בנובמבר 2020 הוא שוב קרע את הרצועות במשחק אימון, ושוב החמיץ עונה שלמה. מאז נובמבר 2021 הוא כבר כשיר לחזרה, לאחרונה הגביר את קצב האימונים שלו, ובשבוע שעבר כבר עבר מבחן משמעותי כאשר השתתף באימון שלם במלוא הכוח עם חבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully