וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי רתח בהפסקה: "תתעוררו". דאגה בבאר שבע מהתלות בספורי

9.1.2022 / 6:26

המאמן גער בשחקנים עוד לפני הספיגה שהובילה להפסד בבלומפילד: "אתם נותנים להם כבוד". בקבוצה מחפשים "עוד שחקנים שייקחו על עצמם" אחרי המשחק הפושר של ספורי, ויודעים שמבחן האופי מתחיל עכשיו. החותמת לערב העגום: הרכבים של לוי והשחקנים נגררו

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

דאגה בהפועל באר שבע מכך שהקבוצה הגיעה רכה מאוד ולא מספיק מחוייבת למשחק מול מכבי תל אביב, במה שעלול להשליך גם על שני המשחקים החשובים כל כך שמצפים לה ביום רביעי בגביע המדינה בחוץ מול מכבי נתניה ובעוד שמונה ימים במשחק העונה בטרנר מול מכבי חיפה.

במועדון ינתחו את ההפסד אמש (שבת) גם מתוך חשש שהשחקנים לא יגיעו בשיא שלהם למאני טיים הצפוי בשני המשחקים הקרובים. המאמן רוני לוי ניסה באסיפה לפני המשחק להזהיר את השחקנים ממה שמצפה להם בבלומפילד. לוי אמר בין היתר: "אני מכיר את מכבי תל אביב מצוין. זה מועדון שיבוא להילחם על הגאווה שלו אחרי מה שקרה להם מול מכבי חיפה. אם אנחנו לא נבוא בשיא המחוייבות והדריכות, אנחנו לא ננצח את המשחק". למרות דבריו של המאמן, הקבוצה לא הייתה ממש במשחק במחצית הראשונה אפילו שמבחינת מצבים היו לה הזדמנויות לכבוש. בהפסקה לוי כבר ממש רתח וצעק על השחקנים: "אתם מלווים את השחקנים שלהם. נותנים להם שטח וכבוד ולא זוכים בכדור ראשון. איך אנחנו לא נותנים כאן 100 אחוז כדי לנצח? תתעוררו".

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי. דני מרון
התריע והזהיר, אבל זה לא עזר. רוני לוי מאוכזב בסיום/דני מרון

כדי להראות שהוא לא מרוצה ממה שקורה על הדשא, המאמן גם הוציא את שגיב יחזקאל כבר בהפסקה והכניס במקומו את יוג'ין אנסה, אחרי שיחזקאל רשם מחצית לא טובה.

מי שגם היה בערב בינוני מאוד מבחינתו הוא רמזי ספורי ולוי החליף אותו במהלך המחצית השנייה. ספורי התנצל בסיום בפני אוהדי הפועל באר שבע על התצוגה הרעה של הקבוצה ושלו ובהפועל באר שבע היה מי שאמר: "אנחנו יותר מדי תלויים ביכולת של רמזי. חייבים להיות עוד שחקנים שייקחו על עצמם אם רמזי לא ביום טוב". גם שחקני הכנף אור דדיה והלדר לופס היו ביום חלש וכך גם ניקיטה רוקאביציה שקיבל את ההזדמנות שהוא צריך, אבל נתן לשוער מכבי תל אביב דניאל פרץ להדוף את הבעיטה שלו די בקלות.

כעת מצפים במועדון מהשחקנים להתעשת ולא לתת למה שעשו עד כה העונה לרדת לטמיון. "16 משחקים לא הפסדנו. הובלנו את הטבלה כל כך הרבה זמן. עכשיו זה הזמן להראות מאיזה חומר אנחנו עשויים", אמרו אמש במועדון. "כמו שמכבי תל אביב ידעה לצאת מהערב הקשה שלה בחיפה, כך גם אנחנו צריכים לדעת לחזור למסלול ולנצח דווקא במשחק הגביע שממנו אין דרך חזרה. משחק גביע בנתניה הוא משוכה מאוד גבוהה ואם אנחנו רוצים להמשיך את העונה המצויינת שלנו, אנחנו צריכים לבוא ולנצח ברגע הזה".

שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי, מול שחקן מכבי תל אביב, גבי קניקובסקי. דני מרון
קבוצה של שחקן אחד? ספורי אתמול/דני מרון

בסיום המשחק וכאילו לא די בהפסד, גילו שחקנים רבים וגם המאמן רוני לוי שגררו את המכוניות שלהם למגרש מכוניות לא רחוק מבלומפילד. מסתבר שבשישי בערב הגיעו כל מי שבאו ברכבם הפרטי לבית המלון בתל אביב בו שהתה הקבוצה, קודם לבלומפילד ושם החנו את המכוניות כדי שבסיום המשחק יוכלו לנסוע הביתה. העירייה שדאגה כי צירי התנועה יהיו פתוחים אמש בשל המשחק, גררה את המכוניות למגרש חנייה שלה וכך נאלצו כל מי שהגיעו במכוניות לנסוע בתום המשחק לחלץ את המכוניות מהמגרש בקרבת בלומפילד.

תוצאות השבת בליגת העל:

הפועל חיפה - הפועל תל אביב 2:0
הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה 6:2
מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 4:0
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully