וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון קשה לקנזס סיטי בדנבר, תקווה למעידה של טנסי

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 7:13

הצ'יפס ניצחו בדנבר 24:28, הבטיחו את המקום השני ב-AFC ויקוו למעידה של הטייטאנס כדי לכבוש את הפסגה בחטיבה. דאלאס הביסה את פילדלפיה 26:51

קנזס סיטי צ'יפס ניצחה הלילה (בין שבת לראשון) את דנבר ברונקוס 24:28, במשחק שפתח את המחזור ה-18 והאחרון של העונה הסדירה ב-NFL. הצ'יפס יקוו להפסד של טנסי ליוסטון כדי לארח כל הדרך לסופרבול. אם הטייטאנס ינצחו הם ידורגו ראשונים בחטיבה, בעוד פטריק מהומס וחבריו יסיימו במקום השני.

במשחק נוסף הלילה התמודדו פילדלפיה ודאלאס. הקאובויס ניצחו 26:51 והם עדיין מתכננים לסיים במקום השני ב-NFC.

דנבר (10:7) - קנזס סיטי (5:12) 28:24

אחרי ההפסד בסינסינטי הצ'יפס נראו בדרך למפח נפש נוסף, כשפיגרו 21:20 והכדור היה בידי הברונקוס, אלא שאז ביצע מלווין אינגרם מהלך גדול, כשהצליח לגרום למלווין גורדון מהברונקוס לשמוט את הכדור. ניק בולטון אמר תודה, ניצל את ההשמטה, רץ כל הדרך לאנדזון והעלה את הצ'יפס ל-21:26 כשעל השעון נותרו פחות משמונה דקות. ההמרה הייתה מוצלחת, הברונקוס צימקו עם שער שדה, אבל פטריק מהומס קיבל חזרה את הכדור ובלי שום בעיה העביר את הזמן עד לסיום.

קנזס סיטי תקווה כעת לניצחון מפתיע של יוסטון על טנסי. מבחינתה, היא הבטיחה את המקום השני ב-AFC, שכזכור השנה לא נותן שבוע חופש. מהומס סיים עם 270 יארד ושני טאצ'ים, דרו לוק רשם 162 יארד בדנבר ללא טאצ'דאון באוויר, אבל עם שניים על הקרקע. 110 יארד וטאצ'דאון לגורדון, שהיה טוב עד הפאמבל.

פילדלפיה (8:9) - דאלאס (5:12) 51:26

295 יארד וחמישה טאצ'דאונים. זה היה ההספק של דאק פרסקוט, שהוביל את הקאובויס לניצחון גדול בפילדלפיה, כשהנהנה העיקרי הוא סד ווילסון עם 119 יארד ושני טאצ'ים. גם דלטון שולץ תפס לצמד, והקאובויס, ששמו על הלוח 30 נקודות כבר במחצית הראשונה, מוכנים לפלייאוף. עם הרבה מזל, דאלאס תתפוס את המקום השני ב-NFC, אבל היא זקוקה להפסדים של טמפה ביי לקרוליינה ולוס אנג'לס ראמס לסן פרנסיסקו.

האיגלס נתנו לג'יילן הרץ מנוחה, כשגרדנר מינשו פתח במקומו וסיים עם 186 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד. פילי הבטיחה את המקום בפלייאוף בשבוע שעבר ויכולה עדיין לעבור את סן פרנסיסקו בדרך למקום השישי חסר המשמעות, אם זו תפסיד בלוס אנג'לס לראמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully