וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "תוצאה מוגזמת". ברדה: "נתחזק, זה היה תנאי להגעתי"

עודכן לאחרונה: 8.1.2022 / 19:44

קרית שמונה חגגה 2:6: "שלוש נקודות חשובות כדי לברוח מהתחתית". ברדה הובס בבכורה: "ניסיתי להביא אנרגיות חדשות, זה לא עבד"

מעט הצופים שהגיעו היום (שבת) לאצטדיון גרין ראו את המשחק הכי רב שערים העונה בליגת העל, כשעירוני קרית שמונה הביסה את הפועל נוף הגליל 2:6. הקבוצה מהצפון עלתה זמנית למקום ששווה פלייאוף עליון בסוף העונה, נוף הגליל ממשיכה להתרסק גם בהופעת הבכורה של שי ברדה על הקווים.

שחקני עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
שישייה היסטורית/מאור אלקסלסי

סלובודן דראפיץ' טען שה-2:6 הגדול לא באמת משקף: "זו תוצאה מוגזמת. אמרתי לשחקנים שהמשחק חשוב, כדי לברוח מהתחתית ולהיות איפה שאנחנו רוצים להיות. אנחנו צריכים להשתפר, אבל שמחים משלוש הנקודות.

"שישייה מול ברדה? לא מעיב על השמחה, זה שלוש נקודות, אני מאחל לו בהצלחה, הוא אחד מאנשי המקצוע הכי טובים בארץ. היום אני ניצחתי, אבל מקווה שבשבוע הבא יהיה לו יותר מזל מאשר היום".

קרית שמונה לפלייאוף עליון? דראפיץ': "אנחנו חושבים רק על הגביע מול מכבי תל אביב, על המשחק הבא מול בית"ר ירושלים, ולברוח מהתחתית. אם זה יספיק לפלייאוף העליון, זה ישמח אותי. מקווה שנהיה קרובים".

מאמן הפועל נוף הגליל שי ברדה. לילך וייס רוזנברג
"נכון שהיום זה נראה מאוד אפל ולא טוב, אבל אנחנו נתחזק". ברדה/לילך וייס רוזנברג

שי ברדה סיכם: "הגעתי ביום חמישי, ניסיתי להביא אנרגיות חדשות, אבל זה לא עבד. יש סיטואציות שבהן אחרי שני אימונים דברים משתנים, אבל היום זה לא היה המקרה. העברתי רק שני אימונים, אבל אני לא מוריד חלק מעצמי. המקום מדהים, אנשים חמים, יש עבודה מאוד קשה, לא ציפיתי לגן עדן".

המאמן הטרי דיבר על הדרך לצאת מהמשבר: "הקבוצה צריכה להתחזק, המנכ"ל וההנהלה יודעים את זה - זה היה חלק מהתנאי שלי להגיע. הבטיחו חיזוק ויהיה חיזוק. אני מחייך ואופטימי, נכון שהיום זה נראה מאוד אפל ולא טוב, אבל אנחנו נתחזק".

על דראפיץ': "התקשורת התעסקה בזה הרבה... רק ביומיים האלה הבנתי כמה למדתי ממנו ב-10 שנים, כמה קשה לדעת לנהל צוות. אני מאחל לו את כל ההצלחה בעולם".

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל תל אביב - הפועל נוף הגליל
הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה
הפועל ירושלים - מכבי תל אביב
הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד
עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים
מכבי נתניה - בני סכנין
הפועל באר שבע - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully