וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אמרתי לשחקנים שצריך לשבור את השיא, עכשיו מכוונים ל-10"

מאמן מכבי חיפה לאחר הניצחון התשיעי ברציפות: "בעונה שעברה נעצרנו על שמונה, רצינו למנף את מה שעשינו ביום שני. חיזוק? יש רצוי ויש מצוי". קלינגר: "מחפש שחקנים שלא מפחדים להגיע למכבי פתח תקוה, וזה לא פשוט"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 4:0/ספורט1

מכבי חיפה פשוט לא עוצרת. אחרי ה-2:3 הגדול מול מכבי תל אביב, אלופת המדינה רשמה ניצחון תשיעי ברציפות עם 0:4 על נועלת הטבלה, מכבי פתח תקוה. מדובר בפעם הראשונה שהירוקים מנצחים תשעה משחקים רצופים מאז 2009, וזו ללא ספק הדרך האידיאלית מבחינתה לפתוח שבוע קריטי, שכולל מפגש ביתי מול בית"ר ירושלים בגביע המדינה ונסיעה לטרנר לקרב על הפסגה מול הפועל באר שבע.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם הקהל. ברני ארדוב
רוצים עוד. שחקני מכבי חיפה חוגגים עם האוהדים/ברני ארדוב

המאמן ברק בכר אמר בסיום: "שמנו דגש על זה שלא יורדים לקרקע ורוצים למנף את הניצחון האדיר שעשינו ביום שני. עשינו את הדברים מדהים מול קבוצה שנלחמת על חייה. במחצית השנייה קצת סבלתי, אבל כשמנצחים 0:4 אני מרוצה. אנחנו בתקופה טובה ורוצים להמשיך אותה. ידענו שהאצטדיון יהיה מלא ואנחנו משתמשים בקהל שלנו במסרים שאנחנו מעבירים לשחקנים. היו הרבה אנרגיות טובות ואני שמח. שנה שעברה עשינו שמונה ניצחונות ואמרתי לשחקנים שהיום צריכים לשבור את השיא. עכשיו אנחנו מכוונים לעשירי".

על הסגל הרחב: "כל שחקן שעולה מביא אנרגיות טובות והם משרים אווירה טובה בחדר ההלבשה. גם רמי גרשון היה אמור לשחק, אבל העדפתי לתת לנטע לביא קצת דקות ולבן שהר. הוא קיבל את זה כמו גבר אמיתי והבין את הסיטואציה. חיזוק? כולם רוצים להתחזק בינואר, אבל יש רצוי ויש מצוי. הסגל שלנו טוב".

דולב חזיזה, שכבש את השער הראשון: "הקבוצה ניצחה וזה הכי חשוב. אם הבישול בגול השני שייך לשרי אז שלו, אין עם זה בעיה. העיקר שהמשכנו את המומנטום. הרבה אמוציות התפרצו אחרי מכבי תל אביב, היה קשה לרדת אל הקרקע, ואני שמח שידענו לקחת את הנקודות. הייתה קצת עייפות היום והייתה גם ירידה במשחק שאני לא מרוצה ממנה ובטח שגם הצוות. אני בטוח שנמשיך להשתפר. להחזיק אצבעות למכבי תל אביב? אני מחזיק אצבעות רק למכבי חיפה. העונה עוד ארוכה, יש עוד הרבה משחקים ואני מאמין שנגיע למקום הראשון".

עוד בוואלה!

הברק מכה פעמיים: השינוי שבכר עשה למכבי חיפה מול מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם צ'ארון שרי, עופרי ארד. ברני ארדוב
לא פוסל חיזוק. ברק בכר/ברני ארדוב

ניר קלינגר, שספג הפסד שני כמאמן מכבי פתח תקוה, אמר בסיום: "אם היה לנו קצת יותר איכות או ביטחון, היינו חוזרים למשחק. היו לנו מספיק הזדמנויות. תעברו על המשחק ותראו את המצבים שהיו לנו. עזוב את ההצלות שהיו לשוער שלהם בקרנות. אבל ב-10 דקות האחרונות כבר חשבתי קדימה. יש חומר במכבי פתח תקוה. צריך לעשות שינויים, תהיה פה קבוצה טובה שתיתן מאבק, ואני מאמין שתשרוד. שתי החתמות עשינו, ונקווה שנעשה עוד 3-2 החתמות. יש פה מספיק שחקנים טובים כדי לשרוד, אבל המשימה מאתגרת, כי אנחנו בפיגור גדול".

על החיזוק שהובטח לו: "עד עכשיו אבי לוזון עומד בהבטחה שלו. לא קל להביא שחקנים. השחקנים הישראלים רואים את המצב של הקבוצה, ולמה להם לבוא לקבוצה אחרונה במקום האחרון, הם יכולים לשבת בבית ולקבל שכר... אני מחפש שחקנים שלא מפחדים להגיע למכבי פתח תקוה, וכרגע זה לא פשוט".

ארד בר הוסיף: "פתחנו לא טוב וזה פגע בנו, אחר כך הגיע האדום, אבל סך הכל ניסינו לשחק, הגענו למצבים מול הקבוצה הכי טובה בארץ. אנחנו צריכים להיות יותר מדויקים. מכבי פתח תקוה תישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully