וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה לבן: ריאל מדריד פירקה 1:4 את ולנסיה

הבלאנקוס שבו לנצח בליגה הספרדית הודות לצמדים של קארים בנזמה ו-ויניסיוס ג'וניור. גונסאלו גדש רק צימק, אחרי שטיבו קורטואה עצר פנדל שלו

המחזור ה-20 בליגה הספרדית לא היה יכול להיות מוצלח יותר מבחינתם של אוהדי ריאל מדריד: אחרי שראו הערב (שבת) את ברצלונה סופגת בדקה ה-89 ומועדת מול גרנאדה, הגיעה המנה העיקרית עם ניצחון 1:4 של הבלאנקוס על ולנסיה בסנטיאגו ברנבאו. קארים בנזמה ו-ויניסיוס ג'וניור שבו לסגל והבקיעו צמד כל אחד, כשגונסאלו גדש רק צימק עבור העטלפים, שרשמו הפסד שני ברציפות.

שחקני ריאל מדריד חוגגים שער של קארים בנזמה נגד ולנסיה. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
הפנדל היה גבולי, הבעיטה לא השאירה מקום לספק. שחקני ריאל מדריד חוגגים/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

לאחר שנקמה באלקויאנו הצנועה על ההדחה מהגביע אשתקד והעיפה אותה מאותו מפעל עם ניצחון 1:3 ביום רביעי האחרון, ריאל שבה לנצח בליגה הספרדית והתאוששה מה-1:0 שספגה מול חטאפה במחזור הקודם, בדרך להגדלת הפער בפסגת הטבלה ל-8 נקודות מסביליה המדורגת שנייה (עם שני משחקים חסרים). הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי הפגינה עליונות מוחלטת נגד יריבה שהגיעה בתקופה טובה והראתה פעם נוספת שיהיה קשה מאוד למנוע ממנה לחגוג אליפות בסוף העונה.

התפרצות הקורונה קצת האטה את הקבוצה מבירת ספרד שמעדה בשניים מארבעת המשחקים הקודמים, אולם נראה שזה כבר מאחוריה ובעוד ארבעה ימים ריאל תגיע בכושר נהדר לקלאסיקו נגד ברצלונה במסגרת חצי גמר הסופר-קאפ (21:00, ישיר בספורט4). אם היא תמשיך ביכולת הזו, גם לפריז סן ז'רמן יש לא מעט סיבות לדאוג לקראת המפגש בשמינית גמר ליגת האלופות בעוד חודש ושבוע.

מבחינת ולנסיה, מה שהיה לפני המשחק הפסד בודד ב-11 משחקים, פתאום הפך לשני הפסדים בשלושת המשחקים האחרונים בכל המסגרות ואין ספק שהמאמן חבייר בורדלאס חייב לעשות חושבים אם הוא רוצה להיאבק על אחד הכרטיסים למפעלי אופ"א, בעיקר בכל הנוגע להגנה שסופרת כבר 32 שערי חובה - יותר מכל קבוצה אחרת בספרד, ביחד עם קאדיס.

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה חוגג נגד ולנסיה. GABRIEL BOUYS/AFP, GettyImages
17 שערים יש לו העונה. בנזמה חוגג/GettyImages, GABRIEL BOUYS/AFP

מהלך המשחק

דקה 6: טוני קרוס הגביה לרחבה ומצא את ראשו של אדר מיליטאו שנגח מצוין, אבל סילסן השתטח לא פחות טוב ועצר.

דקה 40: זה היה קרוב! מודריץ' השתלט בקצה הרחבה, ואחרי שתי הטעיות בעט כדור עוצמתי שהרעיד את המשקוף.

דקה 43: גול, 0:1 לריאל מדריד! קאסמירו פרץ קדימה עם הכדור וסחט פנדל, קארים בנזמה ניצל זאת כדי לבעוט לחיבורים ולכבוש את שער היתרון.

גונסאלו גדש, ולנסיה. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
העטלפים "הוברחו" מהסנטיאגו ברנבאו. גונסאלו גדש/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno
שחקני ריאל מדריד קארים בנזמה, ויניסיוס ג'וניור, פרלאן מנדי חוגגים שער. רויטרס
חזר מהפציעה עם צמד. ויניסיוס מקבל את החיבוקים/רויטרס

דקה 52: גול, 0:2 לריאל מדריד! שישה שחקנים שעמדו בדרכו של ויניסיוס, לא הצליחו למנוע מהברזילאי להשתחל לרחבה ולגלגל פנימה את השני.

דקה 61: גול, 0:3 לריאל מדריד! בעיטה חזקה של מרקו אסנסיו נעצרה על ידי יספר סילסן, ויניסיוס הגיע לריבאונד כדי לנגוח לרשת מול שער ריק ולהשלים צמד.

דקה 76: גול, ולנסיה צימקה ל-3:1. טיבו קורטואה הדף מצוין בעיטת עונשין מ-11 מטרים של גונסאלו גדש, אך הפורטוגלי הפגין קור רוח ונגח את הכדור החוזר אל הרשת.

דקה 87: גול, 1:4 לריאל מדריד! בנזמה השתלט על מסירה של פרלאן מנדי במרכז הרחבה, הסתובב על המקום ושחרר בעיטה ברגל ימין שהכניעה את סילסן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully