וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: יובל שניידרמן הצטרף עד לסיום העונה

8.1.2022 / 19:16

הגארד (19, 1.85) שקיבל הזדמנויות בעונה שעברה בהפועל ירושלים והעונה נפצע ופספס תקופה ארוכה יחבור לקבוצה מעיר היין שלא תשחק בתקופה הקרובה בשל הקורונה בצוות המקצועי

דני אבדיה מדבר אחרי הניצחון ביום הולדתו/עריכת וידאו: ניר חן

גארד הפועל ירושלים יובל שניידרמן הושאל עד לסיום העונה למכבי ראשון לציון, כך הודיעו האדומים הערב (שבת). שניידרמן העדיף לעבור לקבוצה מעיר היין על פני מספר קבוצות אחרות שהתעניינו בו, והוא ישחק עם הכתומים ברגע שהקבוצה תשוב לפעילות אחרי הקורונה שפקדה את הצוות המקצועי של המועדון.

שחקן הפועל ירושלים יובל שניידרמן בין שחקני הפועל גליל עליון אייזיאה אייזנדורף, איתי מושקוביץ. לילך וייס רוזנברג
בקרוב בכתום. שניידרמן/לילך וייס רוזנברג

שניידרמן (19, 1.85) הוא בוגר מחלקת הנוער של הפועל ירושלים שבעונה שעברה החל לקבל הזדמנויות תחת עודד קטש. בשלבי ההכרעה של העונה שעברה, עם העזיבה של מספר שחקני מפתח לארצות הברית בעקבות מבצע שומר החומות, החל המאמן יונתן אלון לשלב את שניידרמן ברוטציה. את העונה הנוכחית הוא פתח בתור הגארד המחליף של רטין אובסוהן, אך נפצע כבר באצבע כבר במחזור הראשון ונעדר לתקופה ממושכת. עם הגעתו של נועם דוברת לירושלים החליט שניידרמן כי הוא מעוניין לקבל דקות משחק במקום אחר ועזב את המועדון בו גדל עד לסיום העונה.

נכון לעכשיו משחקיה של ראשון לציון שנדחו מהשבוע הקרוב נגד הפועל חיפה והפועל באר שבע לא נקבעו לתאריך חדש, והמשחק הבא של הקבוצה הוא רק ב-23 בינואר נגד עירוני נס ציונה בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully