וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בכדוריד עלתה שלב במוקדמות אליפות העולם

למרות ששמונה שחקנים והמאמן הראשי חלו בקורונה, הנבחרת עמדה במשימה עם 31:42 על מולדובה. המאמן בוטנקו, שצפה מהבידוד: "נאלצנו לאלתר אבל השגנו את המטרה"

בלי שמונה שחקנים שהתגלו כמאומתים לקורונה ובודדו במהלך המסע לצפון מקדוניה ולרומניה, בלי המאמן הראשי אולג בוטנקו שנמצא גם הוא מאומת (אסף לוי הדריך את ישראל בשני המשחקים יחד עם יוליאן סטארט), בלי חלק משחקני השביעייה והשוערים הבכירים שמשחקים באירופה, ואפילו בלי מנוחה של ממש מסיום המשחק אמש בערב מול רומניה, נבחרת ישראל בכדוריד השיגה את הכרטיס לשלב הבא במוקדמות אליפות העולם אחרי ניצחון 31:42 מרשים על מולדובה.

נבחרת ישראל כדוריד. עודד קרני, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
עמדו במשימה. נבחרת ישראל בכדוריד/אתר רשמי, עודד קרני, איגוד הכדוריד

הנבחרת התייצבה למשחק בקלוז' ללא צמד השוערים הבכירים, ללא מספר שחקני שדה משמעותיים וללא המאמן הראשי אולג בוטנקו, אך אחרי פתיחה צמודה השתלטו על המשחק וסיימו את המחצית הראשונה ביתרון 13:22. בתחילת המחצית השנייה היתרון גדל והפך לדו ספרתי, ולמרות שהמולדבים צימקו את ההפרש לשמונה שערים, ישראל דאגה למנוע קאמבק.

כבשו לישראל: נדב כהן 7, עמית סטלמן 6, יונתן דיין 5, דניאל שקלים, אדיר כהן ויואב לומברוזו 4 כ"א, אלון אוברמן ודניאל מוסינדי 3 כ"א, אור לוי, ליאור גורמן, נבו מדינה 2 כ"א.

אסף לוי, אולג בוטנקו, יוליאן סטראט, מאמני נבחרת ישראל כדוריד. עודד קרני, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
אחד צפה מהבידוד, שניים הובילו לניצחון. לוי, בוטנקו וסטראט/אתר רשמי, עודד קרני, איגוד הכדוריד

המאמן הלאומי אולג בוטנקו, שצפה במשחק מהבידוד במלון לאחר שהתגלה כחיובי לקורונה אמר: "מקצועית עמדנו במשימה - ובצורה טובה מאוד. עברנו מסע לא פשוט. במשחק מול רומניה היינו שווים להם, אני יכול רק להעריך שאם היינו בסגל מלא אולי גם היינו מנצחים אותם. אפשר היה להרגיש את העייפות, בגלל שלא היו מספיק מחליפים. נאלצנו לאלתר, אבל בשורה התחתונה - השגנו את המטרה. אנחנו בין שתי הראשונות ונחכה להגרלה של השלב הבא. כמובן שנסיק מסקנות מכל מה שקרה איתנו להמשך, ונלמד מזה. אנחנו עם הפנים קדימה, עם נבחרת צעירה ומאוד מוכשרת. כולם ראו את השחקנים המאוד צעירים שלקחו חלק במשימה. יש מקום לאופטימיות. נמשיך לעבוד חזק, לצבור ניסיון ובתקווה למצוא את הזמן להתאמן ביחד. מהקטע המקצועי כמובן שאני מרוצה, בטח לאור הסיטואציה הלגמרי לא פשוטה. מאוד קשה היה לאבד עוד שחקן ועוד שחקן. כמובן ששחקנים היו קצת לחוצים מכל עניין הקורונה והבידודים בארץ זרה. לא פשוט היה להתרומם, ועוד נגד הרומנים לתת מלחמה 60 דקות. זה מעודד, כי זה מצביע על יכולת מקצועית ומנטלית, שהיא ברמה גבוהה. אלו בהחלט לא היו תנאים אידיאליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully