וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל החיסורים הרבים: נבחרת ישראל בכדוריד הפסידה לרומניה

עודכן לאחרונה: 7.1.2022 / 20:49

אחרי ההידבקויות הרבות בקורונה, הנבחרת נוצחה 33:30 על ידי הרומנים בשלב המוקדמות הראשון של אליפות העולם

נבחרת ישראל בכדוריד פתחה הערב (שישי) את קמפיין מוקדמות אליפות העולם עם הפסד 33:30 לרומניה, זאת בצל גל ההידבקויות בקורונה. כעת תצטרך ישראל להשיג מחר (15:00) ניצחון מול מולדובה על מנת שיהיה לה סיכוי לסיים בין שני המקומות הראשונים בבית ולהעפיל לשלב השני של המוקדמות.

אחרי ההידבקות של צמד השוערים הבכירים דן טפר ויהב שמיר וכן של נדב ניזרי, היום הצטרפו לרשימת החסרים גם תומר בודנהיימר, אור ממן, רם טורקניץ ושניר נציה, שזוהו כחיוביים לנגיף גם כן. בנוסף, הנבחרת נאלצה להסתדר ללא המאמן הראשי, אולג בוטנקו, שיצא חיובי אף הוא, ומי שעמד על הקווים היה אסף לוי.

דניאל שקלים שחקן נבחרת ישראל בכדוריד מול רומניה. איגוד הכדוריד הרומני, אתר רשמי
היה קשה מאוד עם הרבה חיסורים. שקלים/אתר רשמי, איגוד הכדוריד הרומני

כבשו לישראל: יואב למברוזו 9 (מ-12), דניאל צרפתי 5 (מ-5), עמית סטלמן 5 (כולל 3 פנדלים), דניאל שקלים, ליאור גורמן, דניאל מוסינדי, יונתן דיין ואור לוי 2 כ"א, אדיר כהן 1. שוערים (7 עצירות בסה"כ): אורון ברגיל ועוז יצחק.

אסף לוי: "בסך הכל אם אחרי משחק כזה אנחנו יוצאים מאוכזבים, אפשר גם להתעודד. החבר'ה שיחקו היום בהרכבים שהם לא רגילים לשחק, עם הרבה כלים שנפלו לנו בדרך בשבוע הזה. למרות זאת, בעיקר בחצי הראשון עשינו משחק התקפה טוב. בחצי השני, קצת התפקשש לנו בהתקפה. יכול להיות שבגלל העייפות, המתח, והרכבים שאנחנו פחות משתמשים. היו לא מעט אילוצים. השתמשנו גם בשחקני נבחרת העתודה, ועוד שני שחקנים חווים הופעת בכורה (נבו מדינה ואור לוי). מגיע לשחקנים כל הכבוד. צריך להוריד בפניהם את הכובע. עכשיו אנחנו צריכים להתאושש לקראת מחר, ולעשות את שלנו וזה אומר לנצח ולקחת את הכרטיס לשלב הבא. למרות המצב הלא פשוט - אנחנו מנסים לשמור על אווירה יחסית טובה. היה מרגש לקבל הודעות תמיכה בסיום מהמאומתים. זה לא צחוק, 7 שחקנים פחות, וכמובן בלי אולג בוטנקו. זה יותר מדי, ולמרות זאת החבר'ה הצליחו להתרומם ובדקות מסוימת היה גם ממש חוויה. נקווה שמחר נעשה את זה ולא נצטרך לספר רק תירוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully