וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: בצל הקורונה, ירושלים יוצאת לגן נר

עודכן לאחרונה: 7.1.2022 / 20:28

הקבוצה של יותם הלפרין עם אגבונו בהופעת הבכורה, אך ללא קילפטריק המאומת, תתארח אצל הקבוצה הצפונית שמינתה את עודד קטש למנהל מקצועי

דני אבדיה מדבר אחרי הניצחון ביום הולדתו/עריכת וידאו: ניר חן

משחקי המחזור ה-14 בליגת העל ייפתחו מחר (שבת, 20:00) במשחק בו תארח הפועל גלבוע/גליל את הפועל ירושלים. שתי הקבוצות נפגשו בסיבוב הראשונה בארנה כשירושלים מנצחת 68:80. שני משחקים מהמחזור ה-14 כבר נדחו בשל הקורונה - מכבי ראשון לציון נגד הפועל באר שבע והפועל חולון נגד הפועל תל אביב.

הנתונים: מאז שובה לליגת ווינר סל בעונת 16/17, גלבוע/גליל ניצחה בכל חמשת משחקי הבית שלה במסגרת העונה הרגילה מול הפועל ירושלים - כולם בפער של שתי התקפות ומטה. עם זאת, בפרק הזמן הזה, ירושלים ניצחה פעמיים בגן נר במסגרת הפלייאוף ועוד פעמיים בגביע המדינה. לונדון פראנטס מוסר העונה 7.5 אסיסטים בממוצע למשחק, הכי הרבה בליגת העל. רטין אובסוהן מוביל את ליגת העל בסחיטת עבירות עם סחיטה של שבע עבירות למשחק.

ג'ון אגבונו במדי וארזה. Giuseppe Cottini, GettyImages
ירשום הופעת בכורה. אגבונו/GettyImages, Giuseppe Cottini

במרכז ההתמודדות: ג'ון אגבונו. שחקן הפנים החדש של הפועל ירושלים משלים שבועיים מאז חתם ויערוך את הופעת הבכורה שלו במשחק בגן נר.

בכמה מילים: גלבוע/גליל לא ניצחה מעל חודשיים בבית, ורגע לפני שהיא נשאבת לתחתית הבוערת הקבוצה מינתה את עודד קטש לתפקיד המנהל המקצועי בשביל שינסה לעזור לה לשנות את המומנטום. גלבוע תופיע למשחק עם שלושה זרים בלבד לאור הפציעה של רוני הארל והיא עסוקה בנסיונות לצרף שחקן במקומו בתקופה הקרובה. בהפועל ירושלים שמחים מאוד אחרי הניצחון הגדול על מנרסה בחוץ אמש, ויציגו לראשונה את ג'ון אגבונו שעבר את הבדיקות הרפואיות, כמו גם את נועם דוברת במשחקו השני במועדון. שון קילפטריק ימשיך להיעדר בשל היותו מאומת לקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully