וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן קארצב בתמונת ההרכב לחדרה, בני לם מתכונן ל"חודש קריטי"

הקשר, שהתאושש מפציעה וכבר עלה מהספסל נגד בית"ר ירושלים, עשוי לשוב ל-11 של מכבי נתניה ביום ראשון. שדה או ג'אבר יפתחו במרכז ההגנה

תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

מכבי נתניה תתארח ביום ראשון אצל הפועל חדרה ותנסה לשוב למסלול הניצחונות אחרי התיקו המאופס נגד בית"ר ירושלים במחזור שעבר. לנתניה, שלא נוצחה בארבעת משחקי הליגה האחרונים, מצפה שבוע לא פשוט עם שלושה משחקים בשמונה ימים, כאשר אחרי ההתמודדות נגד חדרה היא תארח ביום רביעי הבא את הפועל באר שבע במסגרת שמינית גמר גביע המדינה וחמישה ימים מאוחר יותר תארח את בני סכנין במסגרת הליגה.

במפגש הקרוב המאמן בני לם יחסר את הבלם המוצהב רז שלמה וגם את בוריס אינו, שסובל מקרע קטן בשרירי הירך האחורי. לם התלבט בנוגע לאיוש חוליית ההגנה, אך מסתמן שיובל שדה או כרם ג'אבר יפתחו בעמדת הבלם במקומו של שלמה. אם ג'אבר יוסט לעמדת הבלם, עשוי שי קנסטנטין לפתוח כמגן ימני, כאשר גם עדן קארצב, שחזר מפציעה ארוכה ואף שותף כמחליף נגד בית"ר, עשוי לקבל את חולצת ההרכב בקישור האחורי.

בני לם מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
חודש קריטי ליהלומים. בני לם/ברני ארדוב

"הקבוצה נראית בסדר גמור לקראת המשחק", אמר לם לקראת המשחק, "רז שלמה עם צהובים ובוריס אינו פצוע, אבל כל מי שייקח חלק במשחק, אני מקווה שיעשה את זה בצורה טובה ושניקח את הנקודות. לא מצפה לנו משחק קל, חדרה קבוצה עיקשת ומסוכנת וכמו שכולם יודעים, יש לנו חודש קריטי. אחרי חדרה מצפה לנו משחק מול באר שבע בגביע ואני מקווה ששחקנים לא ייפצעו ושכל השחקנים יהיו בריאים לשני המשחקים האלה".

על חשיבות הקהל במשחקים הקרובים הוסיף המאמן: "אני מקווה שהקהל שלנו יגיע, הנקודות האלה חשובות, פיספסנו שתי נקודות חשובות, במשחק נגד בית"ר ירושלים ואני מקווה שהקהל יגיע ויתמוך בנו ויעזור לנו לקחת את הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully