וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד חזרה מפיגור 2:0 וניצחה 2:3 בפרנקפורט בדקה ה-89

הזאר (71), בילינגהאם (87) ודאהוד (89) השלימו מהפך גדול של המדורגת שנייה, שצימקה את הפער מבאיירן לשש נקודות. דאבור והופנהיים במקום השלישי

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה דורטמונד 3:2/ספורט1

הבונדסליגה חזרה מפגרת חורף של שלושת שבועות, ואחרי שבאיירן מינכן הפסידה לבורוסיה מנשנגלדבאך, המחזור ה-18 נמשך היום (שבת) עם בורוסיה דורטמונד שביצעה מהפך גדול ל-2:3 בפרנקפורט וצימקה את הפער מהמוליכה לשש נקודות. לפני כן היה ניצחון של הופנהיים ומונס דאבור על אוגסבורג בדרך למקום השלישי ורביעייה של ר.ב. לייפציג.

מחמוד דאהוד עם ארלינג הולאנד שחקני בורוסיה דורטמונד. רויטרס
מדיפרסיה למאניה בפחות מ-20 דקות. מחמוד דאהוד עם ארלינג הולאנד/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה דורטמונד 3:2

בדקה ה-70 נראתה המדורגת שנייה בדרך להפסד כואב וארלינג הולאנד התנהל עצבני ומרוגז, אבל בסיום חיוכים גדולים אחרי קאמבק אדיר שצימק את הפער מבאיירן לשש נקודות בלבד. פרנקפורט לא הצליחה לנצח את השוורצגלבן בבית מאז נובמבר 2016 ורפאל סנטוס בורה קירב אותה לשם עם צמד ראשון בגרמניה: בבעיטה מהאוויר אחרי הרמה של פיליפ קוסטיץ' בדקה ה-15 וניצול טעות בהגנה תשע דקות לאחר מכן. אבל בדקה ה-71 הולאנד הכין למחליף תורגן הזאר, דורטמונד המשיכה ללחוץ והשוותה מראשו של ג'וד בלינגהאם בדקה ה-87, ובחלוף שתי דקות נוספות היה זה מחמוד דאהוד שירה מ-18 מטרים את הראשון שלו העונה אחרי שהולאנד נבלם.

עוד בוואלה!

צפו בתקציר: באיירן מינכן הפסידה 2:1 לבורוסיה מנשנגלדבאך

לכתבה המלאה
מונס דאבור חוגג עם שחקנ הופנהיים. Alex Grimm, GettyImages
הופנהיים כבר במקום השלישי. דאבור וחבריו חוגגים/GettyImages, Alex Grimm

הופנהיים - אוגסבורג 1:3

מונס דאבור פתח בהרכב המארחת והבקיע כבר בדקה הראשונה, אך לצערו השער נפסל עקב נגיעת יד. בדקה החמישית, האורחת הכניסה את יריבתה להלם עם שער משלה, כאשר מיכאל גרגוריטש קבע 0:1. בדקה ה-38 דאבור מסר לדויד ראום, שבישל לאיהלס בבו את שער השוויון, והחלוץ הטוגולזי השלים צמד ומהפך בדקה ה-44. דאבור הוחלף בדקה ה-72 וראה את דויד ראום קובע 1:3 בתוספת הזמן בדרך למקום השלישי.

צפו בתקציר הניצחון של הופנהיים

תקציר: הופנהיים - אוגסבורג 1:3/ספורט1
שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים. Cathrin Mueller, GettyImages
הצגה על חשבון מיינץ. שחקני לייפציג חוגגים/GettyImages, Cathrin Mueller

ר.ב. לייפציג - מיינץ 1:4

אחת מאכזבות העונה בגרמניה פתחה ברגל ימין את החצי השני של העונה ועלתה לחלק העליון בטבלה. אלכסנדר האק גרם לפנדל והורחק בדקה ה-20, אנדרה סילבה דייק מהנקודה הלבנה. כריסטופר אנקונקו נכנס במחצית ובישל לדומיניק סובוסלאי כעבור דקה, לי ג'יי סונג צימק בדקה ה-57. דקה לאחר השער המצמק סובוסלאי ואנקונקו החליפו תפקידים, כאשר ההונגרי בישל לצרפתי את ה-1:3. סילבה השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-61, גם כן מבישול של אנקונקו.

גרישה פרומל, שחקן אוניון ברלין חוגג. רויטרס
צמד שלו לא הספיק. פרומל חוגג/רויטרס

לברקוזן - אוניון ברלין 2:2

הקבוצה שפגשה את מכבי חיפה העונה בקונפרנס ליג התקרבה לניצחון חוץ מרשים בקרב על הכרטיסים לאירופה, אך נאלצה להסתפק בנקודה בלברקוזן. פטריק שיק העלה את המארחת ליתרון (38), גרישה פרומל (45 ו-50) הפך, אך ג'ונתן טה איזן בדקה ה-84. אוניון נותרה במקום השישי ופספסה הזדמנות לעקוף את לברקוזן החמישית.

שחקני פרייבורג חוגגים. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
חגגו מוקדם מדי. שחקני פרייבורג/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

פרייבורג - ארמיניה בילפלד 2:2

מעידה מפתיעה לקבוצה מהיער השחור. יאניק האברר (6) וג'ונג וו יונג (46) העלו את המארחת ל-0:2,, אך מסאיה אוקוגאווה (60) ובריאן לאסמה (87) קבעו חלוקת נקודות שהורידה את פרייבורג למקום הרביעי.

משחק נוסף:

גרויטר פירת' - שטוטגרט 0:0

ביום ראשון הרטה ברלין תארח את פ.צ. קלן, בוכום תפגוש את וולפסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully