וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה סוער בגארדן: רנדל השתיק את האוהדים, מאמן בוסטון נגד הכוכבים

הניצחון הדרמטי לא הרגיע את כוכב הניקס, שביקר והחזיר בוז לאוהדים. הסלטיקס לא מוצאים פתרונות אחרי עוד התפרקות, אודוקה מודה: "יש לנו בעיה של קשיחות מנטלית"

דני אבדיה מדבר אחרי הניצחון ביום הולדתו/עריכת וידאו: ניר חן

אחד המשחקים הסוערים של העונה ב-NBA נרשם הלילה (בין חמישי לשישי), דווקא בין שתי קבוצות מאכזבות יחסית, שלא עומדות בציפיות. הניקס אירחו את הסלטיקס במדיסון סקוור גארדן, וגם בלי סל הניצחון המשוגע של אר ג'יי בארט, עם שלשה על הבאזר (בעזרת הלוח) שהעניקה לקבוצה מניו יורק ניצחון 105:108, הערב סיפק אקשן למכביר.

זה התחיל מההתנהגות של ג'וליוס רנדל, שנראה מאוד לא מרוצה מהאוהדים של הקבוצה שלו. במשך שני רבעים הניקס התקשו ונראו בדרך לעוד הפסד, וכשההפרש צמח בשיאו ל-25 הקהל החל לשרוק בוז לשחקנים. ברבע הרביעי, כשהקאמבק כמעט הושלם עם עוד סל שלו, ירד רנדל להגנה והפנה לקהל שהריע לו מחווה של אכזבה, עם האגודל כלפי מטה.

אחרי שהמשחק הסתיים בניצחון, רנדל שקלע 22 נקודות והוריד 8 ריבאונדים, עדיין התקשה להסתיר את הכעס שלו כלפי האוהדים. "מה ניסיתי לסמן להם? שפאקינג יסתמו את הפה", ירה. "ראיתם מה קרה כשהיינו בפיגור. ראיתם את זה. אז זה מה שרציתי להגיד להם אחרי שעשינו מהפך".

שחקן ניו יורק ניקס ג'וליוס רנדל. רויטרס
שוב לא שקט. רנדל מגיב לקהל/רויטרס

רנדל מציג יכולת הרבה פחות טובה מעונת השיא שלו אשתקד, וכבר מתח בשבוע האחרון ביקורת על האוהדים התובעניים בניו יורק, ואמר ש"לא אכפת לי הם חושבים. הם לא מבינים את המשחק כמוני, אף אחד מהם לא מכיר את המשחק כמוני, אז אני שם ז** על מה שהם אומרים, וחושב רק על המשחק". לדבריו של רנדל, זה היה ניצחון מיוחד - אבל לא בגלל התמיכה וההתלהבות של הקהל, אלא "כי עשינו את זה לגמרי בעצמנו, גירדנו את זה עם המון אופי".

אוון פורנייה שלהט עם שיא קריירה של 41 נקודות כולל 10 שלשות, הסביר ש"ג'וליוס אמוציונלי בכל דבר שהוא עושה. כנראה שהוא לא היה מרוצה מהבוז של הקהל, אבל מבחינתי זה לא ביג דיל. אני יכול להבין אותו, כי הוא משקיע כל כך הרבה, נותן כל כך הרבה מעצמו, וכשזה לא עובד, זה פשוט מתסכל. ג'וליוס הוא הפנים של הפרנצ'ייז הזה, הוא הכוכב, וברור שהוא יספוג יותר ביקורת מכולם. אני חושב שהוא מבין את זה...".

הסיומת הדרמטית הותירה את הסלטיקס שוב חסרי אונים, עם עוד משחק צמוד שמסתיים בהפסד. בסך הכל, בוסטון עומדת על מאזן עגום של 11 הפסדים ושני ניצחונות במשחקים צמודים העונה. זו הייתה הפעם הרביעית העונה שהקבוצה שומטת יתרון של 19 נקודות ומעלה, הכי הרבה בליגה בפער גדול.

עכשיו גם למאמן אימה אודוקה מתחיל להימאס, והוא כבר לא חוסך ביקורת משחקניו. "אני חושב שאנחנו סובלים מחוסר בקשיחות מנטלית. אנחנו לא מצליחים לעבור רגעים קשים במשחק", הסביר. "פה איבוד מטופש, שם זריקה רעה, שם חוסר ריכוז בהגנה, ואז פשוט מפסידים...זאת תחושה לא נעימה".

עוד בוואלה!

קאמבק מ-24 הפרש, ושלשת באזר עם הקרש: הניקס היממו את הסלטיקס

לכתבה המלאה
שחקן בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום. רויטרס
איפה הווינריות? ג'ייסון טייטום/רויטרס

אודוקה מתח ביקורת מרומזת על השחקנים הבכירים בקבוצה כמו ג'ייסון טייטום (שדווקא הפגין ווינריות עם סל שקבע שוויון כשנותרה שנייה לסיום), ג'יילן בראון ומרכוס סמארט, והסביר ש"חסרה לנו נוכחות מרגיעה על המגרש. זה קורה לנו בכל פעם מחדש. אנחנו לא מצליחים להבין איך לשמור על היתרון שלנו, לא עוצרים את המומנטום של היריבה בזמן. זה מתסכל מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully