וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע במגעים מתקדמים עם הקשר אנדרה מרטינס

7.1.2022 / 9:00

מוליכת ליגת העל דרוכה לקראת המשחק בבלומפילד נגד מכבי תל אביב (שבת, 20:30) ויודעת שהצהובים יעלו נחושים ("יבואו לשחרר את כל העצבים"), אבל בינתיים גם פועלת לחיזוק הסגל והעבירה הילוך בנוגע לצירוף שחקן מרכז השדה של לגיה ורשה

תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 0:3/ספורט1

הפועל באר שבע דרוכה ומסיימת את הכנותיה לקראת המפגש מחר בבלומפילד נגד מכבי תל אביב (שבת, 20:30), אבל מוליכת הטבלה מודעת שעוד לפני האתגר הכי גדול איתו התמודדה מאז ניצחון החוץ על מכבי חיפה בסיבוב הקודם, עליה גם לחזק את הסגל לקראת החצי השני של העונה ומאבק האליפות הצפוי לה מול הירוקים. מי שעשוי להיות החיזוק של רוני לוי בינואר הוא הקשר הפורטוגלי אנדרה מרטינס, שחקן לגיה ורשה הפולנית.

הפועל באר שבע נמצאת בשיחות מתקדמות עם מרטינס בן ה-31, שמסים את חוזהו בפולין בקיץ הקרוב, בתקווה שהוא יגיע לקבוצה בחודש הקרוב. תחילה בבאר שבע סברו שניתן יהיה לצרפו רק בתום העונה, אלא שכעת נוצרה ההזדמנות להנחיתו במהרה ובקבוצה פועלים לשם כך.

מרטינס, שיחגוג את יום הולדתו ה-32 בהמשך החודש, משחק בעיקר במרכז השדה, בעיקר כקשר אחורי אך לעתים מתופקד גם מתחת לחלוץ. יש לו שתי הופעות בנבחרת פורטוגל במשחקי ידידות שערכה הסלסאו ב-2013, ולפני שהגיע ללגיה ורשה הפולנית ב-2018 הוא שיחק בספורטינג ליסבון ובאולימפיאקוס.

שחקן לגיה ורשה אנדרה מרטינס. Visionhaus, GettyImages
בקרוב בבירת הנגב? אנדרה מרטינס/GettyImages, Visionhaus
דור מיכה שחקן הפועל באר שבע לפני דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מפגש טעון, לשני הצדדים. מיכה מול גלזר/דני מרון

ובחזרה למשחק מחר בבלומפילד. הקבוצה של רוני לוי עשתה דברים נפלאים העונה ויש לה מאזן אדיר של 12 ניצחונות, 4 תיקו ואפס הפסדים, אבל המשחק מחר הוא המשוכה הכי גבוהה שהיא התמודדה איתה בשבועות האחרונים. "מכבי תל אביב תבוא לשחרר את כל העצבים והאכזבה ממה שקרה לה בחיפה ואנחנו צריכים להיות בשיא שלנו", אמר אמש שחקן בקבוצה.

רוני לוי צפוי לעלות עם אותם 11 שפתחו במשחק האחרון מול בני סכנין. אור דדיה צפוי לפתוח על הקו הימני אחרי שבישל שני שערים מול סכנין, בקישור ההתלבטות היחידה היא בין דוידה פטרוצ'י לתומר יוספי, אבל כיוון שהאיטלקי כבש שער במשחק האחרון, הוא צפוי להמשיך לקבל קרדיט.

ארבעה שחקנים יצטרכו להישמר מכרטיס צהוב מחר שיוביל לכך שלא יוכלו לשחק במשחק העונה מול מכבי חיפה במחזור הבא. לרמזי ספורי יש 8 כרטיסים צהובים, לחאתם עבד אלחמיד, איתי שכטר ואור דדיה 4 צהובים. כל אחד מהארבעה שיקבל מחר צהוב, לא יוכל לשחק מול מכבי חיפה.

כפי שפורסם כאן אתמול, רותם חטואל לא יהיה בסגל. אוהדים רבים של הפועל באר שבע שלא הצליחו לרכוש כרטיס לשערים 4-5, מנסים לרכוש כרטיסים לשערים 6-7, המיועדים לאוהדי מכבי תל אביב.

הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, איתן טיבי, מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד, הלדר לופס, מריאנו באריירו, דוידה פטרוצ'י, רמזי ספורי, שגיב יחזקאל, ניקיטה רוקאביציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully